JoGuM Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 euj, ik heb net lost planet geinstalleerd enzo. Nu wil ik het gaan spelen en dan geef ie aan network error? :? Weet iemand wat ik hier mee moet doen??? Bij mijn zwager werkte het trouwens wel Alvast bedankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 euj,ik heb net lost planet geinstalleerd enzo. Nu wil ik het gaan spelen en dan geef ie aan network error? :? Weet iemand wat ik hier mee moet doen??? Bij mijn zwager werkte het trouwens wel Alvast bedankt Network error betekent vast dat er iets aan de hand is met de online multiplayer. Speel jij de multiplayer of gewoon de singleplayer versie? Als je de singlep. versie speelt, kan je dan de volledige error melden? Wat is je systeem specs? Om dit te kunnen bekijken: Start > Uitvoeren > Typ in 'DXDIAG' > En kijk even hoeveel RAM je hebt en wat je videokaart merk is en hoeveel geheugen je hebt. Voor Lost Planet heb je nodig: Minimaal 8 GB Vrije ruimte op je harde schijf 512 MB RAM of als je Vista draait 1024 MB RAM Video: VRAM 256Mb. Direct X9.0c/Shader3.0 Reageren
JoGuM Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) euj,ik heb net lost planet geinstalleerd enzo. Nu wil ik het gaan spelen en dan geef ie aan network error? :? Weet iemand wat ik hier mee moet doen??? Bij mijn zwager werkte het trouwens wel Alvast bedankt Network error betekent vast dat er iets aan de hand is met de online multiplayer. Speel jij de multiplayer of gewoon de singleplayer versie? Als je de singlep. versie speelt, kan je dan de volledige error melden? Wat is je systeem specs? Om dit te kunnen bekijken: Start > Uitvoeren > Typ in 'DXDIAG' > En kijk even hoeveel RAM je hebt en wat je videokaart merk is en hoeveel geheugen je hebt. Voor Lost Planet heb je nodig: Minimaal 8 GB Vrije ruimte op je harde schijf 512 MB RAM of als je Vista draait 1024 MB RAM Video: VRAM 256Mb. Direct X9.0c/Shader3.0 die eisen enzo zitten allemaal wel goed, en k kan er volgens mij geen mp mee doen, zal ff kijken of ik er iets van een foto van kan maken EDIT: foto zit erbij, Met gewoon uploaden werkte niet, zal wel geen ondersteuning hebben voor paint enzo Bewerkt: 14 juli 2007 door JoGuM Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 euj,ik heb net lost planet geinstalleerd enzo. Nu wil ik het gaan spelen en dan geef ie aan network error? Weet iemand wat ik hier mee moet doen??? Bij mijn zwager werkte het trouwens wel Alvast bedankt Network error betekent vast dat er iets aan de hand is met de online multiplayer. Speel jij de multiplayer of gewoon de singleplayer versie? Als je de singlep. versie speelt, kan je dan de volledige error melden? Wat is je systeem specs? Om dit te kunnen bekijken: Start > Uitvoeren > Typ in 'DXDIAG' > En kijk even hoeveel RAM je hebt en wat je videokaart merk is en hoeveel geheugen je hebt. Voor Lost Planet heb je nodig: Minimaal 8 GB Vrije ruimte op je harde schijf 512 MB RAM of als je Vista draait 1024 MB RAM Video: VRAM 256Mb. Direct X9.0c/Shader3.0 die eisen enzo zitten allemaal wel goed, en k kan er volgens mij geen mp mee doen, zal ff kijken of ik er iets van een foto van kan maken EDIT: foto zit erbij, Met gewoon uploaden werkte niet, zal wel geen ondersteuning hebben voor paint enzo Wat voor internet verbinding gebruik je? Draadloos of Vaste? Vaste verbinding is via server(bakje) en draadloos is zonder server! Maybe ligt het daar aan! Reageren
JoGuM Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Wat voor internet verbinding gebruik je? Draadloos of Vaste? Vaste verbinding is via server(bakje) en draadloos is zonder server! Maybe ligt het daar aan! Maar wat heeft dat ermee te maken, ik ga dat gewoon single player doen. kheb touwens vaste verbinding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.