Jump to content

inbreken bij het leger voor dien helicopter-met-een-magneet

Recommended Posts

Geplaatst:
ej jo ik kom maar nii verder dan binne rije en naar die hanggaar gaan, enige tips???

Gebruik sowieso een sniper. Deze is handig als je de soldaten in het gebouw moet neerschieten. Als je éénmaal naar binnen bent gereden raad ik je aan direct links te gaan, en tussen die containers te gaan staan. Stap uit je auto, hier kun je achter dekking zoeken. De soldaten zullen vervolgens op je af komen. In dit geval is het handig een M16 bij de hand te hebben. Als deze dood zijn ga je voor de opening van het gebouw staan en pak je je sniper. Je schiet dan iedereen neer die je met je sniper kan zien. Uiteindelijk zullen er nog een paar soldaten overblijven die je, mits met een goed wapen, zo kan neerschieten.

Een andere tip om dit alles te omzeilen is om gewoon een heli te pakken en dan direct naar de andere heli te vliegen. Zo hoef je het gehele voorgaande gedeelte niet te doen.

Geplaatst:

Ik probeerde het ook eens met een vliegtuig.

Maar toen werd ik neergeschoten door iemand met een rocketlauncher?

Ik sprong er nog net uit maar werd er een paar secondes er na neergeschoten door een m4.

Maar hoe komt het dan met die rocketlauncher? of was dat ook gewoon een m4?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...