Jkskenl Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo, Als ik een savegame download en hem dan opstart dan sluit hij de game af? Wat kan dit zijn? (ik heb dit met savegames van v1 EN v2) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Hallo,Als ik een savegame download en hem dan opstart dan sluit hij de game af? Wat kan dit zijn? (ik heb dit met savegames van v1 EN v2) Dit komt simpelweg door het feit dat je een verkeerde savegame opstart. Ga even naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.Script.' Daar staan als het goed is twee bestanden, in dit geval richten we ons even op het bestand 'script.img'. Het bestand van V1 zal 568kB groot zijn en die van V2 zal 562kB zijn. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden, want nu raak je alleen maar in de war. Overigens zag ik net ook dat je een mod wilde downloaden, waarin je dus die 'main.scm' als het ware vervangt. In dat geval moet je een nieuw spel starten. Bewerkt: 14 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Zoals Matthijs zegt zul je een nieuwe game moeten starten, maar je kan ook je oude savegames weer spelen door hieronder een van de geüploade Rar-files te downloaden. Pak deze uit en plak ze in de door Matthijs genoemde map, nu zul je je oude savegames weer kunnen spelen . V1 files V2 Files Groeten, VWO-er Reageren
Jkskenl Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Zoals Matthijs zegt zul je een nieuwe game moeten starten, maar je kan ook je oude savegames weer spelen door hieronder een van de geüploade Rar-files te downloaden. Pak deze uit en plak ze in de door Matthijs genoemde map, nu zul je je oude savegames weer kunnen spelen .V1 files V2 Files Groeten, VWO-er Het is inmiddels gelukt, ik had iets verkeerd staan bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.