joppie Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 hoi, Hij wil me sple niet meer uploaden want hij zegt dat ie t groot is.... Moet je dan gewoon w8en, w8en en nog is w8en...? kheb t al tig x geprobeerd maar het wil maar niet lukke.
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 hoi,Hij wil me sple niet meer uploaden want hij zegt dat ie t groot is.... Moet je dan gewoon w8en, w8en en nog is w8en...? kheb t al tig x geprobeerd maar het wil maar niet lukke. Wat wil je precies uploaden? Het kan zijn dat de functie van de bijlagen even niet goed functioneert, dat kan gebeuren. Meestal is het te verhelpen door een andere browser of internet opnieuw te starten. Anders kun je natuurlijk ook altijd even tijdelijk uitwijken naar Rapidshare of Megaupload.
joppie Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 hoi,Hij wil me sple niet meer uploaden want hij zegt dat ie t groot is.... Moet je dan gewoon w8en, w8en en nog is w8en...? kheb t al tig x geprobeerd maar het wil maar niet lukke. Wat wil je precies uploaden? Het kan zijn dat de functie van de bijlagen even niet goed functioneert, dat kan gebeuren. Meestal is het te verhelpen door een andere browser of internet opnieuw te starten. Anders kun je natuurlijk ook altijd even tijdelijk uitwijken naar Rapidshare of Megaupload. bedankt, het is gelukt hij staat erop
Recommended Posts