Reinier93 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo! Ik heb de poort 7777 opengezet voor een eigen server. Je kon kiezen uit | Port Range Forward |Port Triggering |DMZ |QoS. Weet niet zeker op Port Range Forward op 7777 moet staan. Klopt dit? Want ik zie de server nog niet staan, maar heb samp-server.exe wel openstaan. Mijn router is van Linksys MVG Reinier93 Reageren
Argon Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ben je zeker dat je in de configuratie "query 0" hebt verandert in "query 1" want dat is wel een vereiste om je server in de internet servers te laten staan. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Ben je zeker dat je in de configuratie "query 0" hebt verandert in "query 1" want dat is wel een vereiste om je server in de internet servers te laten staan. Ja:) Misschien kunnen jullie hierna kijken. Misschien heb ik hier iets mis: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password XXXXXXXX maxplayers 32 port 7777 hostname Unnamed The Pulse RealLife 0.2.1 Server gamemode0 lvdm 1 filterscripts adminspec actions announce 0 query 1 weburl www.sa-mp.com Bewerkt: 17 juli 2007 door Reinier93 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ben je zeker dat je in de configuratie "query 0" hebt verandert in "query 1" want dat is wel een vereiste om je server in de internet servers te laten staan. Reageren
Argon Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ben je zeker dat je in de configuratie "query 0" hebt verandert in "query 1" want dat is wel een vereiste om je server in de internet servers te laten staan. Sorry ik was vanmorgend wat verstrooid Dus echt sorry sorry sorry... Je moet announce ook op 1 zetten. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Ben je zeker dat je in de configuratie "query 0" hebt verandert in "query 1" want dat is wel een vereiste om je server in de internet servers te laten staan. Sorry ik was vanmorgend wat verstrooid Dus echt sorry sorry sorry... Je moet announce ook op 1 zetten. Maakt niet uit, zal kijken of het nu werkt:D EDIT: Helaas werkt het nog niet:(, zal wel iets met die poortne te maken hebben. Want met meer games kan ik niet een eigen server opzetten. Dus het ligt denk ik aan de router. Bewerkt: 17 juli 2007 door Reinier93 Reageren
IKKA Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik heb hem nu dus op mijn pc maar als ik de server open dan staat hij niet in de lijst hoe kan dit?? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik heb hem nu dus op mijn pc maar als ik de server open dan staat hij niet in de lijst hoe kan dit?? Dat heb ik dus ook;) Naja, ik upload het wel even, dat mapje die je nodig hebt voor de server, Misschien kan er iemand naar kijken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.