Marioleo69 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Waar kan ik de panlatic vinden? Of kan je die alleen maar met cheatdevice krijgen? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 De Panlantic kan je alleen met een Cheatdevice krijgen zoals je al zei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaSlave Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 wat is een panlatic? als je het weet stuur ff pb ik vind dit topic toch niet terug... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) wat is een panlatic? als je het weet stuur ff pb ik vind dit topic toch niet terug... De Panlantic is een busje. Een Pony welteverstaan maar dan met het Panlantic logo erop. Hier vind je er een plaatje van. Het logo is wat onduidelijk vanwege de witte kleur van het busje maar op de GTA III versie kun je het logo wel goed zien, als je dat wil. Bewerkt: 14 juli 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.