peter99 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 ik was op mn nieuwe comp Dreamweaver CS3 aan het installeren en op een moment kwam er rechts onderin te staan : Bonjour Service vraagt toestemming voor intrnet ofzow Ik dacht :Bonjour Service ,was da ? virus ? en heb MCafee laten draaien (hij is nog bezig) Is Bonjour Service van iets dat Apple Computers inc. ofzow schadelijk ? Oja mn PC heeft nog geen internet verbinding P.S heb het één keer geopend en kreeg een soort DOS-schermpje PLZ help nodig Reageren
GtaSlave Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hmm jah naja ik heb CS3 ook eens gedownload toen kreeg ik dat ook met install als je hem uninstald is het weg... volgens my:P Reageren
peter99 Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Is het erg ? want ik zocht naar da op google NL en kwam er info over : TROJANS Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Dreamweaver CS3 is toch gewoon een net legaal programma als Adobe programma's etc.? Daar moeten namelijk geen virussen in zitten. Je hebt geen verbinding met Internet, dus je kan vrijwel geen virussen naar binnen halen, lijkt me vrij logisch. Dus dan moet het toch aan Dreamweaver liggen Reageren
peter99 Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 en daar heb ik hem erg lang zo op laten staan en toen zei dreamweaver : kan een paar componenten niet installeren . Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 natruurlijk heb jij hem gewoon gekocht en dan zit er nooit iets van spam of virusen bij. je kan het gewoon verwijderen zonder dat je progama's niet meer werken. volgens mij is het ook geen spam/virus want ik heb die ook (dacht ik) en mijn virus scanner secht er niks van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.