Ken-D Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Hallo mensen. Ik ben bezig met een soort missie mod. Maar daarvoor wil ik een Cop speelbaar maken. Dus dat er inplaats van Tommy je een cop kunt spelen. Kan iemand mij helpen hoe ik dat precies moet aanpassen in de main.scm of ergens anders? Eclipse wat je zei tegen me hielp niet dus daarom vraag ik het hier. Postaldude
Jarno Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Gewoon Tommy een andere skin toewijzen. Of begrijp ik het verkeerd?
Ken-D Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ja Tommy een andere skin toewijzen. Postaldude
Eclipse Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 wat ik tegen jouw zei heeft bij mij wel gewerkt alleen met een ander model
PatrickW Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ik heb postaldude al in PM geantwoord: Beste Patrick.Ik ben bezig met een soort missie mod. Nu wil ik alleen dat Tommy nu een Police Skin heeft. Weet jij hoe ik dat moet veranderen in de Main.scm. Alvast Bedankt Postaldude Deze code moet je gebruiken om de police skin te gebruiken: 0352: set_actor $PLAYER_ACTOR skin_to "PLAYER6" 038B: load_requested_models 0353: refresh_actor $PLAYER_ACTOR Als je dus altijd politie wilt zijn, moet je dit ergns bovenin toevoegen nadat de PLAYER_ACTOR is gemaakt. @postaldude, als je de volgende keer weer via PM een vraag stelt die je ook net op het forum hebt gestelt, wil je dat er dan even bij melden, zodat ik direct in het forum kan antwoorden..
Ken-D Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 sorry. was ik vergeten . Zal het de volgende keer doen. Postaldude
Recommended Posts