Jump to content

messing with te man

proxikill

Recommended Posts

Weet er iemand hoe ik "messing with te man" uitspeel? Ik geraak er niet uit ...

--edit--

ps. ik heb een tank, gestolen van het leger toen ik 6 sterren had

Bewerkt: door proxikill
Delen op andere websites

Weet er iemand hoe ik "messing with te man" uitspeel? Ik geraak er niet uit ...

Messing with the man is een missie uit Grand Theft Auto Vice City en dit is het Vice City Stories gedeelte, je bent hier dus verkeerd. ;)

Om je toch maar een eindje op weg te helpen: In de missie 'Messing with the man' moet je voor de timer op is zoveel mogelijk schade en chaos aanrichten om de zogenaamde 'Chaos-meter' vol te krijgen, handig is om vooral veel voertuigen te vernielen omdat je dan ten A veel kogels afvuurt en ten B vernieling aanricht. Neem als je kunt een automatisch wapen, als de M4 of Uzi, mee. Een andere nuttige tip kan zijn om op het dak aan de overkant te gaan staan, opdat je niet door de politie gedood wordt eer je de chaos-meter vol hebt.

Veel succes! :)

P.S: Voor meer hints en tips, kijk op de bijbehorende pagina op WikiGTA: >WikiGTA over 'Messing with the man'<

Edit: Ik zie nu dat je een Rhino tot je beschikking hebt; deze is ideaal voor de missie. Wanneer je in je Rhino stapt is het enige wat je voor de missie hoeft te doen zoveel mogelijk schade aanrichten met je tank.

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

Dit is toch niet het VCS gedeelte?

> GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA Vice City > VC: Missie Hulp > messing with te man

Maar jah, bedankt voor de hulp, is gelukt!

Delen op andere websites

Dit is toch niet het VCS gedeelte?

> GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA Vice City > VC: Missie Hulp > messing with te man

Maar jah, bedankt voor de hulp, is gelukt!

You're welcome. :)

P.S: Summerbase heeft je topic naar het goede gedeelte verplaatst, vandaar.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...