[DRD]Davy Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik heb een server gemaakt en de poort staat open maar staat niet in de lijst van alle servers, als ik naar MIjnip.nl ofzo ga en die getallen invoer bij Add server(favorieten) en dan mijn poort erachter(met : ) doet ie het niet en als ik doe bij opdrachtprompt(bij alle prog.>bureau acc.) en dan doe IPconfig en dan die getallen overneem en dan weer mijn poort erachter enz. doet hij het thuis wel, met me broer maar staat niet bij de Lijst van alle Servers.... terwijl ik Lanmode op 0 staat en announce op 1 Alvast bedankt Davy Reageren
Argon Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik heb een server gemaakt en de poort staat open maar staat niet in de lijst van alle servers, als ik naar MIjnip.nl ofzo ga en die getallen invoer bij Add server(favorieten) en dan mijn poort erachter(met : ) doet ie het niet en als ik doe bij opdrachtprompt(bij alle prog.>bureau acc.) en dan doe IPconfig en dan die getallen overneem en dan weer mijn poort erachter enz. doet hij het thuis wel, met me broer maar staat niet bij de Lijst van alle Servers.... terwijl ik Lanmode op 0 staat en announce op 1 Alvast bedankt Davy Je moet query op 1 zetten Dan wordt je server aan die lijst toegevoegd. Reageren
[DRD]Davy Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Heb ik nu gedaan, maar hij doet het nog steeds niet..... Reageren
Argon Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ben je zeker dat je port 7777 open hebt en als je kan kiezen tussen twee protocolen moet je beide nemen. Want volgens mij is dat ip waar hij wel mee werkt je IP binnen jouw thuis-netwerk Reageren
[DRD]Davy Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 waarom port 7777 mag 6899 ook, die staat open.(en hij staat wel goed open) Reageren
Argon Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 waarom port 7777 mag 6899 ook, die staat open.(en hij staat wel goed open) Hier ook sorry sorry sory, ik was vanmorgend verstrooid en het moet announce zijn dat je op 1 zet en als je port 6899 gebruikt moet je dat in "server.conf" die ergens in de server map staat instellen. Reageren
IKKA Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 hoe kan ik zien als poort 7777 open staat? en hoe zet ik die open? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.