Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ey, Ik ben nogal een newb op het gebied van voetbal, ik haat het zelfs best wel, maar ik had een keer nikx te doen dus heb ik maar PES5 gekocht. Maar als je in een Master League zit, met een zelfgemaakt team. Hoe kun je dan van speler wisselen? Ik bedoel niet van wisselen wie er in het veld moet en wie niet, maar dat ik er een nieuwe speler bij wil hebben. Reageren
kristof01 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik weet eigenlijk ook weinig van voetbal(spelletjes), maar er zijn een paar mogelijkheden dat je je spelers niet kunt wisselen: Je instellingen staan niet goed. Je speler heeft al 2 gele kaarten of een rode kaart gekregen. Ik raad je aan de manual te lezen, want google leverde bij mij niets op. Veel succes, Kristof. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Bij 'Negotations' ofzo iets staat er in de manual. Als ik daar heen ga dan staat er dat het geen Negotation Time is ofzo. Maar volgens mij heb je bepaalde tijden dan staan er overal van die handschuddenplaatjes? Dus volgens mij snap ik het. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Dat is de tijd dat er geruild (Getransferd) kan worden.... w8en tot zomer/winterstop en opnieuw probben Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Maar in die tijd dan wil ik steeds een speler erbij zetten en dan ga ik naar Next Week, Maar dan krijg je zoiets dat het is mislukt ofzo en dan komen die spelers er alsmaar niet in. Reageren
OG Loco Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Maar in die tijd dan wil ik steeds een speler erbij zetten en dan ga ik naar Next Week,Maar dan krijg je zoiets dat het is mislukt ofzo en dan komen die spelers er alsmaar niet in. Dan moet je een beter bod doen, je moet ook niet meteen de beste spelers willen kopen, die komen toch niet meteen naar je club toe, is mijn ervaring. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.