Limbolander Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Ik weet de missienaam niet meer maar er is een missie waarin een zwarte voodoo zit je moet een of andere maffiabaas vermoorden volgens mij ik heb toen dus de missie extra niet afgemaakt die ging dus nog verder heb me zwarte voodoo gejat en in een garage gezet en toen missie afgemaakt normaal rijden er alleen rode voodoos rond en zo krijg je dus een speciale zwarte erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Deze zwarte Voodoo is te verkrijgen in de missie Two Bit Hit, let wel op dat je niet naar de Pay 'N' Spray gaat, want dan krijgt je wagen weer een bordeau-kleur. Veel succes, Kristof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik weet de missienaam niet meermaar er is een missie waarin een zwarte voodoo zit je moet een of andere maffiabaas vermoorden volgens mij ik heb toen dus de missie extra niet afgemaakt die ging dus nog verder heb me zwarte voodoo gejat en in een garage gezet en toen missie afgemaakt normaal rijden er alleen rode voodoos rond en zo krijg je dus een speciale zwarte erbij typ de alle autos zijn zwart cheat in dat is ( IWANTITPAINTEDBLACK) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Jah dat kan je doen maar dt is ok minder leuk wnt als je het een x aan je vrienden wul laten zien en je hebt die code gdaan dn sgge se allemaal: jah so kan ik t ok! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Toch kan je geen verschil zien tussen één uit de missie en van de code. IWANTITPAINTEDBLACK is namelijk niet een code die de 100% tegenhoudt, en dus zul je dit bij het opslaan niet zien staan. Het heeft natuurlijk wel wat als je zeker weet dat je em uit de missie hebt, maar in feite maakt het weinig uit en kan je al je garages volzetten met zwarte voodoo's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.