Koen729 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Hey, Ik ben net naar de Gym in Los Santos geweest. Dat trainersmannetje verslagen, maar hoe doe ik nu de geleerde moves? Met welke knop? Sorry voor deze domme vraag :$ Reageren
tjoef Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) gewoon doen wat dat mannetje zegt , hij doet het toch allemaal voor. als je hem op de PS2 hebt moet je voor die running attack op een ped 'richten' met R1, op die ped aflopen en op het juiste moment op het driehoekje drukken, voor de ground attack moet je op een ped (die op de grond ligt) richten en vervolgens op het driehoekje drukken en voor de combo attack moet je weer op een ped(die rechtstaat) richten en gewoon op het driehoekje blijven drukken en CJ zal wat meppen beginnen verkopen Bewerkt: 14 juli 2007 door tjoef Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ik speel op de PC en ik wil graag weten wat de knop is om mee te slaan. Ik dacht E, maar dat werkt niet Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 wat denk je zelf loser. zoek wat knopjes op en probeer het dan. echt een domme vraag. groetjes van herman en zijn 6-pack. ook groetjes van G.Rolsch. >>> Door GTA-Sheep: Dat mag best wat vriendelijker. Vind je iets een domme vraag dan reageer je er gewoon niet meer op de volgende keer<<< Reageren
tjoef Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Versla die kerel dan nog eens en kijk tijdens de cutscene goed in het tekstkadertje daarboven wat de exacte knop om mee te slaan is. @ herman-->gewoon een vraag als een andere vind ik. kraak de mensen zo eens niet af Bewerkt: 14 juli 2007 door tjoef Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Daar stond dus E, maar dat werkt niet. Zoals ik in mijn vorige post ook al zei. Die post van Herman is het niet waard om te lezen.. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 wat denk je zelf loser. zoek wat knopjes op en probeer het dan. echt een domme vraag. groetjes van herman en zijn 6-pack. ook groetjes van G.Rolsch. Je bent nog maar net lid of je hebt je naam nu al verknald. Zelf kun je nog geen nog geen topic aanmaken, en je gaat een ander afzeiken. En succes met je grolsch, ik zit naast je op de bank met nog een sixpack. Langleve Gerrie Rolsch! Reageren
f'noord Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Ja wat is dat voor onzin Herman. Als jij iets fouts zegt zitten wij jou toch ook niet direct af te zeiken?? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Bij mij zijn het allemaal combinaties tussen richten, en F. Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Bij mij zijn het allemaal combinaties tussen richten, en F. Vechten en schieten is linkermuisknop en CTRL,F is instappen en anders kijk eens op deze pagina; Wikigta Besturingen Gta SA Bewerkt: 14 juli 2007 door sevaboy Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Bij mij zijn het allemaal combinaties tussen richten, en F. Vechten en schieten is linkermuisknop en CTRL,F is instappen en anders kijk eens op deze pagina; Wikigta Besturingen Gta SA Maar als je naar een vechtschool bent geweest dan is Richten + F toch vechten? Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Bij mij zijn het allemaal combinaties tussen richten, en F. Vechten en schieten is linkermuisknop en CTRL,F is instappen en anders kijk eens op deze pagina; Wikigta Besturingen Gta SA Maar als je naar een vechtschool bent geweest dan is Richten + F toch vechten? Richten= rechtermuis en slaan is normaal linkermuisknop of CTRL,F is instappen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik ga het wel gewoon opnieuw uitspelen, voor de zekerheid. Aub nog even geen slotje, voor als het niet lukt! Iedereen bedankt voor z'n hulp! Behalve Herman [/font] Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) In de cutscene zie je hem allemaal moves uitvoeren, onderin zul je dan de benodigde knoppen zien. Deze zijn de rechter muisknop, waarmee je dus richt, en de F-knop. Met deze 2 knoppen kun je 3 handelingen uitvoeren. De eerste is als je rent, en dan deze knop doen. Zo kun je iemand rennend (hard) neerslaan. De tweede is de gewone combo, dit is zonder rennen, gewoon tegenover iemand staan en RMK + F doen. De laatste is als je tegenstander op de grond ligt. Als je dan RMK + F doet, stampt hij op je slachtoffer. In elke stad heb je eigen gyms, allemaal met andere moves. Die van Los Santos heb ik hier zojuist uitgelegd, de andere zal ik ook eventjes behandelen. San Fierro Dit is een beetje 'cobra' stijl, dit gaat allemaal op een beetje karate. Rennend vlieg je door de lucht met één been vooruit, zodat je iemand in het gezicht of maag trapt. De combo is met één been door de lucht zwaaien, zodat degene een flinke trap krijgt, en als iemand op de grond ligt trap je op hem. Las Venturas Deze vind ik zelf nog de beste, met rennen voert hij een flinke mep uit, met de combo trekt hij het hoofd naar de knie toe in doet de knie omhoog, zodat hij een knie in het gezicht krijgt, en als je tegenstander op de grond ligt ga jij op je hurken erbij liggen, en geeft hem/haar nog een paar stompen. Al deze moves kun je allemaal met RMK + F uitvoeren. Je gebruikt de drie handelingen van de gym waar je het laatst de moves hebt geleerd. Edit @hieronder: Ze hebben dezelfde functies, het is maar net wat je prettiger vindt. Edit @bruindebeer op volgende pagina: Het is allemaal al behandeld, dus het is overbodig om alsnog te posten. Bovendien is de caps aan, wat ook vrij irritant is. Bewerkt: 17 juli 2007 door Donwell Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Misschien nog een bijvoeging, het hoeft niet alleen F te zijn, de Return-knop werkt even goed. Dus Rechtermuisknop+Return = Rechtermuisknop + F. Bewerkt: 15 juli 2007 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.