Jump to content

Stripclub missie

DenkaanHenk

Recommended Posts

Hoe komen jullie bij $300, ik heb die "missie" meerdere keren gedaan, en bij e$300 is het nog echt niet "Asset Completed". Hopelijk heeft er hier iemand verstand van het script van GTA-VC, waar het gewoon in zal staan, maar ik weet haast zeker dat het 600 is. Tenzij het tegendeel bewezen wordt. In de 2,5 jaar tijd dat ik hier zit is het nog altijd 600 geweest, hoe komen jullie ineens bij 300?

Delen op andere websites

Baffie, ik weet dit doordat ik het spel meerdere keren heb gespeeld, en elke keer was $300 voldoende. Ook heeft PatrickW enige tijd geleden in de bestanden van het spel gesnuffeld en bepaald dat het ook via de ingame codering $300 is.

Hier is een link naar die post.

Delen op andere websites

heeeeeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet niks van een strip club ik heeeeeeeeeeeeeeee uhmmmmmmm. :cya::Y_O_:N ik oooooo wat is het zit er veel seks in of in bed neuken

jonge ik ben de baas ik gooi je er af ja doei :cya::duh::schater::tu::D:eten: ik ga naar bed en geen sex of bobbaen

Delen op andere websites

heeeeeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet niks van een strip club ik heeeeeeeeeeeeeeee uhmmmmmmm. :cya::Y_O_:N ik oooooo wat is het zit er veel seks in of in bed neuken
jonge ik ben de baas ik gooi je er af ja doei :cya::duh::schater::tu::D:eten: ik ga naar bed en geen sex of bobbaen

Waar slaan de post nou weer op :duh:

Via Google kan je heel veel eh euhm vieze spelletjes kijken.

Maar even ontopic.

Het is ook wel 300 dollar.

Die meid vraagt wel heel veel :D

Ik wist dat het 300 is, ik dacht 600 :?

Delen op andere websites

Baffie, ik weet dit doordat ik het spel meerdere keren heb gespeeld, en elke keer was $300 voldoende. Ook heeft PatrickW enige tijd geleden in de bestanden van het spel gesnuffeld en bepaald dat het ook via de ingame codering $300 is.

Hier is een link naar die post.

Owké, ja dan zal ik het toe moeten geven, als het in de bestanden staat. Vreemd, ik altijd maar denken dat het $600 was. Ik vond het ook wel redelijk lang, maargoed dat waren de taxi-missies ook. Nouja, is er weer wat duidelijk geworden. Het is dus $300. Trouwens nog steeds wel redelijk veel voor een danseres voor maar 5 minuten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...