DenkaanHenk Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 Hallo forumleden ! Ik heb een vraagje , moet ik bij de stripclub missie nou $ 600 of $ 300 uitgeven ? Want hier op WikiGTA staat $ 300 , en hier op WikiGTA staat $ 600. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) ik dacht 10 min. zoveel heb ik gedaan en deed de monitor uit en ging tv kijken. Dus 600$ heb ik gegeven. Edit:heeft het gewerkt? Bewerkt: 14 juli 2007 door maki115 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Het is $300 wat je moet uitgeven aan een Lap Dance. Ik heb het ook meteen even voor je aangepast op Wikigta. Bedankt voor de melding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Ah dan heb ik vanochtend $ 600 uitgegeven eraan wat maki115 zei. Zonde van die $ 300 extra. Bedankt voor het melden HerrieM , dan weet ik dat ook weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maki115 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Ah dan heb ik vanochtend $ 600 uitgegeven eraan wat maki115 zei. Zonde van die $ 300 extra. Bedankt voor het melden HerrieM , dan weet ik dat ook weer. sorry denkaanhenk maar ik dacht wel zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Maakt niet uit jongen , je probeerde me te helpen en dat is erg aardig van je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurice97 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Ja je moet $300 geven. Ik weet het ook. Ik bn al bij de stripclub. Bewerkt: 16 juli 2007 door HerrieM Onzin en hoofdletters verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Zoek een leven. >>> Door HerrieM: Laat dit soort berichten aub achterwege.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Hoe komen jullie bij $300, ik heb die "missie" meerdere keren gedaan, en bij e$300 is het nog echt niet "Asset Completed". Hopelijk heeft er hier iemand verstand van het script van GTA-VC, waar het gewoon in zal staan, maar ik weet haast zeker dat het 600 is. Tenzij het tegendeel bewezen wordt. In de 2,5 jaar tijd dat ik hier zit is het nog altijd 600 geweest, hoe komen jullie ineens bij 300? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Baffie, ik weet dit doordat ik het spel meerdere keren heb gespeeld, en elke keer was $300 voldoende. Ook heeft PatrickW enige tijd geleden in de bestanden van het spel gesnuffeld en bepaald dat het ook via de ingame codering $300 is. Hier is een link naar die post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurice97 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 heeeeeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet niks van een strip club ik heeeeeeeeeeeeeeee uhmmmmmmm. ik oooooo wat is het zit er veel seks in of in bed neuken jonge ik ben de baas ik gooi je er af ja doei ik ga naar bed en geen sex of bobbaen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Whaha wat een zielige noob ben jij zeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 heeeeeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet niks van een strip club ik heeeeeeeeeeeeeeee uhmmmmmmm. ik oooooo wat is het zit er veel seks in of in bed neuken jonge ik ben de baas ik gooi je er af ja doei ik ga naar bed en geen sex of bobbaen Waar slaan de post nou weer op Via Google kan je heel veel eh euhm vieze spelletjes kijken. Maar even ontopic. Het is ook wel 300 dollar. Die meid vraagt wel heel veel Ik wist dat het 300 is, ik dacht 600 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Het is idd 300 dollar ja , ik heb de missie nog eens gedaan op een andere savegame. Was een foutje van wikigta ( die inmiddels al gefixt is ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Baffie, ik weet dit doordat ik het spel meerdere keren heb gespeeld, en elke keer was $300 voldoende. Ook heeft PatrickW enige tijd geleden in de bestanden van het spel gesnuffeld en bepaald dat het ook via de ingame codering $300 is.Hier is een link naar die post. Owké, ja dan zal ik het toe moeten geven, als het in de bestanden staat. Vreemd, ik altijd maar denken dat het $600 was. Ik vond het ook wel redelijk lang, maargoed dat waren de taxi-missies ook. Nouja, is er weer wat duidelijk geworden. Het is dus $300. Trouwens nog steeds wel redelijk veel voor een danseres voor maar 5 minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.