Jump to content

unique jump


maki115

Recommended Posts

ik kom niet op dat gebouw en ze zeggen dat je die jump kan doen als je de missie g-spotlight doet alleen die heb ik al gedaan.

asjeblieft help me

hier plaatje:

USB_13.JPG

Bewerkt: door maki115
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie G-Spotlight hebt gedaan dan weet je de route die je moet volgen om op dat dak te komen. Als eerste zule je via de lift een kantoorgebouw inmoeten waar je door het raam moet springen naar het gebouw met een grote uitsparing in het midden. Vanaf daar moet je twee daken verder en dan naar links springen. Weer drie daken verder kom je op het dak vanwaar je die sprong kunt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iemand enig idee hoe je deze moet halen?

USB_32.JPG

Deze heb ik wel 100 x geprobeerd, maar hij lukt nooit. Zelfs new game geprobeerd om te checken, maar dit is dus zeker de laatste die ik nog moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een vrij lastige maar toch te doen. Het beste is deze te doen met een PCJ 600, dan moet je een vrij lange aanloop nemen, maar let op: Je moet wel door de struiken om dat te doen maar als je het kent moet het te doen zijn. Dan moet je als je de trap op gaat naar rechts sturen, als je dan genoeg snelheid hebt kom je op een dak terecht.

startpositie:

post-66300-1185194490.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

En gelukt! Nooit zo aan begonnen, omdat je dan vaak over een drempel vloog, maar ging toch goed!

nu kwam ik ongeveer op dezelfde plek als eerder, maar toch wel de bonus nu. :dans:

Dank u Tommy. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die vind je bij zo'n ingang door in de buurt, je moet gewoon goed op het kaartje van wikigta kijken.

Je moet bij die jump (#18) gewoon veel snelheid maken, dan lukt het vanzelf :tu:

Je ziet hier, die jump op een kaartje.

Ik heb nog even wat screens voor je gemaakt:

De steeg waar je in moet is dus naast die kledingwinkel:

post-66300-1185366890.jpg

Hier is dan de jump achter:

post-66300-1185366909.jpg

@hieronder: Kan misschien wel, maar ik zou gewoon een PCJ 600 nemen, ik ging even snel naar die jump toe om wat screens te maken, ik pakte dus gewoon het eerste het beste voertuig ^_^

Nogmaals @hieronder: Mooi :bier:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Die vind je bij zo'n ingang door in de buurt, je moet gewoon goed op het kaartje van wikigta kijken.

Je moet bij die jump (#18) gewoon veel snelheid maken, dan lukt het vanzelf :tu:

Je ziet hier, die jump op een kaartje.

Ik heb nog even wat screens voor je gemaakt:

De steeg waar je in moet is dus naast die kledingwinkel:

post-66300-1185366890.jpg

Hier is dan de jump achter:

dus die kan je ook halen met een auto

gezien bij de 2e foto ^_^

Edit:Ik heb hem gehaald met een Comet

Bewerkt: door maki115
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Even een kleine bump, maar ook ik heb een jump die ik niet kan vinden. Er zijn er 36 en met het kaartje van WikiGTA lukt het me prima om er 30 te vinden (en te doen). Volgens het kaartje moet ik er nog 5 doen (2 op het vliegveld, eentje van de 3 uit die missie en nog twee vlakbij de Malibu. Maar: volgens de statistieken in het spel heb ik er pas 30. Dus ergens heb ik een jump weggestreept die blijkbaar nog gedaan moet worden. Hebben we een programmaatje in de aanbieding waar ik dat mee kan nakijken? Kwam wel iets tegen wat -Matthijs- ooit postte maar die link werkt niet meer..........kortom: help ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam wel iets tegen wat -Matthijs- ooit postte maar die link werkt niet meer..........kortom: help ^_^

Dat was waarschijnlijk een link naar het programma Uniquecall, maar de link doet het inderdaad niet meer. Toevallig heb ik het programma nog op mijn PC staan:

Uniquecall:

Na het downloaden het bestand 'main.scm' vervangen in de data map ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA Vice City' > 'Data'). Na de installatie de savegame laden, en de resterende jumps zullen op de radar verschijnen. Veel succes! :tu:

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich werkt dat wel Matthijs (mijn dank _O_ ) maar na het opstarten van mijn spel wordt ik een soort van "geteleport" naar Jump nummer 1 van de 2 die ik volgens het programma nog moet doen. Maar: ik moet er nog 6 volgens mijn save-game. Misschien zie ik iets over het hoofd? Als bijlage even mijn save-game, is er iets raars aan?

GTAVCsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich werkt dat wel Matthijs (mijn dank _O_ ) maar na het opstarten van mijn spel wordt ik een soort van "geteleport" naar Jump nummer 1 van de 2 die ik volgens het programma nog moet doen. Maar: ik moet er nog 6 volgens mijn save-game. Misschien zie ik iets over het hoofd? Als bijlage even mijn save-game, is er iets raars aan?

Nee, ik zie er op het eerste gezicht niets raars aan. Ik heb de jump zelf nog even geprobeerd, wellicht dat er daarna wat meer duidelijkheid kwam. Maar helaas, de roze blip op de radar bleef staan, terwijl ik vrijwel zeker wist dat ik hem goed had gedaan. Wellicht kun je hem zelf nog eens proberen? Wat ik overigens nog wel gek vind, is dat bij andere savegames ik dezelfde jump(s) moet doen. Het programma heb ik namelijk ook nog even getest op andere savegames en ik krijg óf USB#13 óf USB#11. Daarnaast geeft het spel dan ook aan dat ik op die savegames nog 1 of 2 jumps moet doen (rechts in beeld staat left: 1/2), terwijl volgens de stats nog niets gedaan is.

Tot slot, misschien kun je dit nog eens doorlezen. Mocht het programma verder geen duidelijkheid geven, dan suggereer ik (vanuit mijn luie stoel) dat het misschien beter is alles weer met een plattegrond bijlangs te gaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zo goed wat het probleem is, bij mij doet hij het wel ^_^.

Ik heb het dus ook even geprobeerd met je savegame, en daaruit volgt dat je nog moet doen:

Jump 29, Jump 10, Jump 32, Jump 13, Jump 7 en Jump 6.

Ik heb ter controle ook nog even getest (met de normale main.scm) en de jump lukte gewoon.

post-66300-1191956670.jpg

Je weet nu dus welke je nog moet doen, nog veel plezier met Vice City :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...