Ice Banana Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) De titel lijkt wat raar maar ik ga proberen deze signature te dragen totdat ik stop met GTAF, een "forever" signature. Zoals de Schaapjes van GTA-Sheep en de Kubus van Patrickwilly heb ik De Butterly Efectjes: C4D Een soort van warp Tekst Border (3px en 2px erin) Géén Brushes Difference clouds Pin light, overlay en andere zooi... Hier is mijn Forever signature Bewerkt: 14 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Wijst Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Zeer mooie sig IB, je hebdt er geloof ik hard aan gewerkt de render staat mooi op een goede plek. De effecten zijn mooi rustgevend en de letters zien er goed uit je krijgt van mij een dikke 9/10 ! Reageren
Nielok Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Lettertype: 8,33333333333333 Plaatsing: 8 Face: 8 Kleur: 9 Render: 9 Plaatsing: 9 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 7,5 Stijl: 7 Dikte: 8 Kleur: 8,75 Stijl: 8,5 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 8,75 Overige: 7 Bonuspunten: 10 Commentaar: Heel Mooi Werk IB! Je signature straalt iets uit, de kleuren zijn heel mooi gekozen en het is niet overdreven van effecten. Je 'always here to help' kon wel een iets hogere opacity gebruiken Voor de rest weinig op aan te merken! KUTGW TOTAAL: 8,541667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Schiterend IB, erg mooi... Wat meteen opvalt is de kleur en de render, die twee passen heel mooi samen. Je BG past goed bij je render, en zonder brushes, proficiat, want daar ben je verslaafd aan . De border past goed bij heel je sig én de kleur is bijna hetzelfde als de BG dus Pitbull zag dat het goed was . De 'Ice Banana' (je gaat het me zelden voluit zien schrijven ) tekst heeft een mooie font die bij heel je signature past en de kleur is hier ook weer perfect. En de tekst 'Always here to help...' is goed uitgewerkt...Ik moet mijn scherm van de laptop helemaal naar achteren buigen om de tekst te zien, en dat is misschien een primeur op het forum... Je sig straalt ook professionaliteit uit. Het is lang geleden dat ik nog eens een signature gerate heb, bij deze is dit gebeurd. Jouw laatste sig...Dus dat wil dn zeggen dat dit mijn laatse rate is voor één van je signatures? Een oververdiende 9,5/10, gewoon omwille van het feit dat ik geen 10 geef, want geen enkele signature is echt perfect... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.