Jump to content

krijgt ps3 ook zn voordelen?


Dx11

Recommended Posts

Al met al lijkt het me dat je beter af bent als je GTA 4 koopt met een Xbox 360 dan met een PS3. Rockstar heeft gezegd dat de downloadable contents exclusief voor de Xbox 360 zijn (+1). Al zou de PS3 ze later krijgen, heeft de Xbox 360 nog steeds de primeur (+1). Ook zijn er al een tijdje de 2 trailers (+2), een theme (+1) en een picture-pack (+1) van GTA 4 te downloaden op Xbox Marketplace. Volgens mij is dit op de PS3 niet het geval. Aangezien dat Rockstar de game voor beide games identiek te houden zijn er voor beide consoles geen pluspunten te verdienen. DUS 6-0 voor de Xbox 360!

trailer 2 is sowieso ook te zien op PSN or :puh: en een punt voor de 360 erbij geven voor de trailer en een theme vind ik beetje onzin :puh: en die contents zullen wel heel lang voor de 360 exclusief blijven dan hoor :puh: minstens tot eind 2008 want dan zijn ze pas allebei gereleased..maar voor 50 miljoen koop je denk ik wel volledige exclusiviteit :puh:

Ik ben van mening dat dat geen onzin is, het zijn gewoon dingen die de xbox wel heeft en de playstation 3. Mja heb zelf een xbox 360 maar ga een playstation 3 kopen, xbox is namelijk kapot en krijg ook totaal geen steun door microsoft, dus die hebben al meerdere zeer aardige mails van mij ontvangen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • -->nick<--

    5

  • PatrickW

    3

  • Dutchy3010

    3

Al met al lijkt het me dat je beter af bent als je GTA 4 koopt met een Xbox 360 dan met een PS3. Rockstar heeft gezegd dat de downloadable contents exclusief voor de Xbox 360 zijn (+1). Al zou de PS3 ze later krijgen, heeft de Xbox 360 nog steeds de primeur (+1). Ook zijn er al een tijdje de 2 trailers (+2), een theme (+1) en een picture-pack (+1) van GTA 4 te downloaden op Xbox Marketplace. Volgens mij is dit op de PS3 niet het geval. Aangezien dat Rockstar de game voor beide games identiek te houden zijn er voor beide consoles geen pluspunten te verdienen. DUS 6-0 voor de Xbox 360!

trailer 2 is sowieso ook te zien op PSN or :puh: en een punt voor de 360 erbij geven voor de trailer en een theme vind ik beetje onzin :puh: en die contents zullen wel heel lang voor de 360 exclusief blijven dan hoor :puh: minstens tot eind 2008 want dan zijn ze pas allebei gereleased..maar voor 50 miljoen koop je denk ik wel volledige exclusiviteit :puh:

Ik ben van mening dat dat geen onzin is, het zijn gewoon dingen die de xbox wel heeft en de playstation 3. Mja heb zelf een xbox 360 maar ga een playstation 3 kopen, xbox is namelijk kapot en krijg ook totaal geen steun door microsoft, dus die hebben al meerdere zeer aardige mails van mij ontvangen. :D

ja jij kan dat vinden. ik denk dat de meeste mensen die een console kiezen voor gta 4, niet er aan denken dat je zon groot voordeel hebt omdat je trailers van het spel erop kan kijken en een paar plaatjes en een theme erop kan zetten. Downloadable content, oke, maar voor de rest is het beetje onzin om naar zulke dingen te kijken..zorgt er niet echt voor dat het spel leuker/beter is op die console.

Link to comment
Delen op andere websites

Door dit soort acties wordt de hele game industrie verpest. Het is gewoon een flauwe manier om mensen toch te dwingen een xbox te kopen, terwijl die liever voor de PS3 gaan. Bij mij ook het geval, heb bij een vriend van mij die beide consoles heeft gekeken naar de onderlingen verschillen, en ik heb samen met hem tot de mening gekomen dat de PS3 toch beter is, daarbij komt het feit dat de spellen die mij echt aanspreken PS3 exclusive zijn.

Dus ik ga een PS3 kopen met GTA-IV maar daarbij houd ik gelijk in het achterhoofd dat ik niet het hele spel zal ervaren omdat een grote geldschieter zijn eigen slechte punten (grafisch, controller, design spelcomputer,...) dekt door een idioot hoog bedrag te betalen aan Rockstar voor een "exclusive content".

De tijd dat ik heb gekotst op Xbox360 en hun bezitters is voorbij, ik maak mij er niet druk meer over en ik koop lekker een PS3, de tijd dat gamen nog niet zoveel hoefde te kosten is voorbij. Hopelijk vertonen de makers van The Getaway 3 niet zulke grootheidswaan, nu GTA-IV een kopie van dit spel wordt met een paar aanpassingen zal The Getaway gelijk een stuk vertrouwder aanvoelen wanneer deze geproduceerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Door dit soort acties wordt de hele game industrie verpest. Het is gewoon een flauwe manier om mensen toch te dwingen een xbox te kopen, terwijl die liever voor de PS3 gaan. Bij mij ook het geval, heb bij een vriend van mij die beide consoles heeft gekeken naar de onderlingen verschillen, en ik heb samen met hem tot de mening gekomen dat de PS3 toch beter is, daarbij komt het feit dat de spellen die mij echt aanspreken PS3 exclusive zijn.

Dus ik ga een PS3 kopen met GTA-IV maar daarbij houd ik gelijk in het achterhoofd dat ik niet het hele spel zal ervaren omdat een grote geldschieter zijn eigen slechte punten (grafisch, controller, design spelcomputer,...) dekt door een idioot hoog bedrag te betalen aan Rockstar voor een "exclusive content".

De tijd dat ik heb gekotst op Xbox360 en hun bezitters is voorbij, ik maak mij er niet druk meer over en ik koop lekker een PS3, de tijd dat gamen nog niet zoveel hoefde te kosten is voorbij. Hopelijk vertonen de makers van The Getaway 3 niet zulke grootheidswaan, nu GTA-IV een kopie van dit spel wordt met een paar aanpassingen zal The Getaway gelijk een stuk vertrouwder aanvoelen wanneer deze geproduceerd is.

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik geloof trouwens ook niet in het verhaal dat je de ps3 versie niet zou kunnen uitspelen zonder die content... Ik denk dat beide versies gewoon de complete hoofd verhaallijn bevat en de 360 content alleen bestaat uit zij verhaallijnen waardoor je de ps3 versie toch kan uitspelen...

Daarnaast denk ik dat de content ook na de ps3 komt, onze japanse vrienden hebben ook geld... Ook zal R* nog een centje bijverdienen als de de content op de ps3 release (een deel van de winst gaat naar R* uiteraard)

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Nee, ik heb (nog) geen ps3.

Maar vergeet niet dat het echt niet vrij cash is, die 50 miljoen. Daar moeten ook allerlei dingen af, allereerst de materialen om de game te maken (machines enzo), dan al die mensen hun salaris betalen (en geloof maar niet dat die tegen het minimum loon aanzitten, om het zo maar te zeggen ;)) en nog veel meer (denk ook aan electriciteit, voor de computers). Natuurlijk wordt er door die extra content later aan de PC versie gewerkt (mocht die er komen, anders misschien een GTA V), waardoor daar minder snel geld uit naar voren komt. Kortom: het kost Rockstar ook erg veel geld om die extra content te maken. En hoe langer ze erover doen, hoe meer geld het ze gaat kosten. En of het spel nou goede kwaliteit is of niet, ze hebben toch die 50 miljoen. En ik denk ook niet dat het super slecht wordt hoor, maar ik denk dat het tegen gaat vallen nu iedereen hier zo blij om is.

@ hieronder: ik weet ook wel dat ze veel overhouden :duh:, ik heb nooit gezegd van niet. En voor het geval dat je het vergeet, hoe langer ze doen voor de volgende GTA uit komt, hoe meer het kost. Tijd = geld, misschien zegt dat je wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Nee, ik heb (nog) geen ps3.

Maar vergeet niet dat het echt niet vrij cash is, die 50 miljoen. Daar moeten ook allerlei dingen af, allereerst de materialen om de game te maken (machines enzo), dan al die mensen hun salaris betalen (en geloof maar niet dat die tegen het minimum loon aanzitten, om het zo maar te zeggen ;)) en nog veel meer (denk ook aan electriciteit, voor de computers). Natuurlijk wordt er door die extra content later aan de PC versie gewerkt (mocht die er komen, anders misschien een GTA V), waardoor daar minder snel geld uit naar voren komt. Kortom: het kost Rockstar ook erg veel geld om die extra content te maken. En hoe langer ze erover doen, hoe meer geld het ze gaat kosten. En of het spel nou goede kwaliteit is of niet, ze hebben toch die 50 miljoen. En ik denk ook niet dat het super slecht wordt hoor, maar ik denk dat het tegen gaat vallen nu iedereen hier zo blij om is.

Daar ga je toch een beetje te ver... :puh:

A. De machines zijn er al en hoeven dus niet meer aangeschaft te worden...

B. Programmers enzo zijn bij extra content niet nodig, het team dat aan die content zal werken zal dus klein zijn (een handje vol mission scripters en misschien een paar programmers etc, omdat het team kleiner is geworden scheelt dat dus salaris... :puh:

Ik zal even een sommetje schetsen. :puh:

Een complete game als GoW kost epic games 10 miljoen (feit), er werken 100 man aan (bijvoorbeeld), gedurende 3 jaar...

Die extra content werken 10/20 man aan (bijvoorbeeld), productietijd is paar maanden (2/3 ofzo)...

Ze zullen dus ver onder de 10 miljoen blijven, dus hebben ze zowiezo al 40 miljoen winst (als het al niet meer is), en daarnaast krijgen ze nog inkomsten uit de verkoop van de extra content... Dus al met al houd R* toch een aardig zakcentje over. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Al met al lijkt het me dat je beter af bent als je GTA 4 koopt met een Xbox 360 dan met een PS3. Rockstar heeft gezegd dat de downloadable contents exclusief voor de Xbox 360 zijn (+1). Al zou de PS3 ze later krijgen, heeft de Xbox 360 nog steeds de primeur (+1). Ook zijn er al een tijdje de 2 trailers (+2), een theme (+1) en een picture-pack (+1) van GTA 4 te downloaden op Xbox Marketplace. Volgens mij is dit op de PS3 niet het geval. Aangezien dat Rockstar de game voor beide games identiek te houden zijn er voor beide consoles geen pluspunten te verdienen. DUS 6-0 voor de Xbox 360!

Volgens mij valt het wel mee want de PS 3 krijgt daarintegen waarschijnlijk weer betere graphics en korte laadtijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij valt het wel mee want de PS 3 krijgt daarintegen waarschijnlijk weer betere graphics en korte laadtijden.

Heb jij daarvan het resultaat al gezien? Men heeft enkel de Xbox versie getoond. Ze zeggen dan wel dat er kortere laadtijden zijn en dat er betere graphics zijn, maar die moet ik eerst zien voor ik kan oordelen :)

Hebben wij ook iets van die content gehoord? Iets wat het zou kunnen bevatten. Nee, dat hebben we niet. Alles wat er hier gezegd word zijn dus vooroordelen. Rockstargames is een uitstekendz ontwerper. Elke dag worden er nieuwe technieken geleerd om een spel te maken. Bij de ene console al wat langer dan de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Nee, ik heb (nog) geen ps3.

Maar vergeet niet dat het echt niet vrij cash is, die 50 miljoen. Daar moeten ook allerlei dingen af, allereerst de materialen om de game te maken (machines enzo), dan al die mensen hun salaris betalen (en geloof maar niet dat die tegen het minimum loon aanzitten, om het zo maar te zeggen ;)) en nog veel meer (denk ook aan electriciteit, voor de computers). Natuurlijk wordt er door die extra content later aan de PC versie gewerkt (mocht die er komen, anders misschien een GTA V), waardoor daar minder snel geld uit naar voren komt. Kortom: het kost Rockstar ook erg veel geld om die extra content te maken. En hoe langer ze erover doen, hoe meer geld het ze gaat kosten. En of het spel nou goede kwaliteit is of niet, ze hebben toch die 50 miljoen. En ik denk ook niet dat het super slecht wordt hoor, maar ik denk dat het tegen gaat vallen nu iedereen hier zo blij om is.

@ hieronder: ik weet ook wel dat ze veel overhouden :duh:, ik heb nooit gezegd van niet. En voor het geval dat je het vergeet, hoe langer ze doen voor de volgende GTA uit komt, hoe meer het kost. Tijd = geld, misschien zegt dat je wat?

om toch nog even te mieren*piep*en: ik denk niet dat de volgende gta niet gta V gaat heten maar gewoon gta<stad>. want een andere cijfer achter gta betekend altijd een nieuwe enige, en het belangrijkste nog: een nieuw era.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ff.. maar er moeten nou een paar dingen op een rijtje gezet moeten worden .. want word gek van die 360 purdies..

uit alle feiten staat nu gewoon vast dat ps3 krachtiger is dan de 360.. oke oke heeft niks met dit onderwerp te maken

maar.. het zou dus goed kunnen dat de GTA versie stukke strakker eruit komt te zien op de ps3 dan op de 360

verder.. OVER DIE CONTENT IS NOG NIKS TE VINDEN... en de content zal heus niets veel bijzonders bevatten

een enkel andere bestuur bare personages meer niet.. .... De gene die zeggen dat de content het verhaal afmaakt is gelul want dan zou rockstar inprencipe een half spel maken.. klopt niet.... ze hebben die content alleen toegevoegd omdat anders iedereen de ps3 versie zou kopen omdat om het zo maar ff te zien een playstation product was..

MIJN TIP .. voor de mensen die nog geen 360 of PS3 heeft en wel intresse er in heeft maar twijvelt nog tussen deze monsters.. kies dan voor playstation 3.. voor 360 moet je alsmaar weer nieuwe shit kopen

hierbij mijn reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Nee, ik heb (nog) geen ps3.

Maar vergeet niet dat het echt niet vrij cash is, die 50 miljoen. Daar moeten ook allerlei dingen af, allereerst de materialen om de game te maken (machines enzo), dan al die mensen hun salaris betalen (en geloof maar niet dat die tegen het minimum loon aanzitten, om het zo maar te zeggen ;)) en nog veel meer (denk ook aan electriciteit, voor de computers). Natuurlijk wordt er door die extra content later aan de PC versie gewerkt (mocht die er komen, anders misschien een GTA V), waardoor daar minder snel geld uit naar voren komt. Kortom: het kost Rockstar ook erg veel geld om die extra content te maken. En hoe langer ze erover doen, hoe meer geld het ze gaat kosten. En of het spel nou goede kwaliteit is of niet, ze hebben toch die 50 miljoen. En ik denk ook niet dat het super slecht wordt hoor, maar ik denk dat het tegen gaat vallen nu iedereen hier zo blij om is.

@ hieronder: ik weet ook wel dat ze veel overhouden :duh:, ik heb nooit gezegd van niet. En voor het geval dat je het vergeet, hoe langer ze doen voor de volgende GTA uit komt, hoe meer het kost. Tijd = geld, misschien zegt dat je wat?

om toch nog even te mieren*piep*en: ik denk niet dat de volgende gta niet gta V gaat heten maar gewoon gta<stad>. want een andere cijfer achter gta betekend altijd een nieuwe enige, en het belangrijkste nog: een nieuw era.

Die era's hoeven helemaal niet omdat dat bij GTA 3 is gebeurd wil dat nog niet zeggen dat het ook met GTA IV gaat gebeuren want het is toch ook bij GTA 1 en GTA 2 gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...