Jump to content

krijgt ps3 ook zn voordelen?


Dx11

Recommended Posts

ff.. maar er moeten nou een paar dingen op een rijtje gezet moeten worden .. want word gek van die 360 purdies..

uit alle feiten staat nu gewoon vast dat ps3 krachtiger is dan de 360.. oke oke heeft niks met dit onderwerp te maken

maar.. het zou dus goed kunnen dat de GTA versie stukke strakker eruit komt te zien op de ps3 dan op de 360

verder.. OVER DIE CONTENT IS NOG NIKS TE VINDEN... en de content zal heus niets veel bijzonders bevatten

een enkel andere bestuur bare personages meer niet.. .... De gene die zeggen dat de content het verhaal afmaakt is gelul want dan zou rockstar inprencipe een half spel maken.. klopt niet.... ze hebben die content alleen toegevoegd omdat anders iedereen de ps3 versie zou kopen omdat om het zo maar ff te zien een playstation product was..

MIJN TIP .. voor de mensen die nog geen 360 of PS3 heeft en wel intresse er in heeft maar twijvelt nog tussen deze monsters.. kies dan voor playstation 3.. voor 360 moet je alsmaar weer nieuwe shit kopen

hierbij mijn reactie

Ik vindt dit hele verhaal maar raar want je hebt het over die extra content en dat dat niet zoveel zal zijn namelijk maar een extra personage maar hoe weet je dat als je zegt dat er over die content nog niets te vinden is.

En je zegt dat die extra content er is zodat niet alle mensen de PS3 versie kopen maar dit klopt ook niet want er zijn veel meer mensen die een Xbox 360 hebben dus er zullen uiteindelijk waarschijnlijk meer kopers zijn met een Xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • -->nick<--

    5

  • PatrickW

    3

  • Dutchy3010

    3

De PS3 versie zal identiek zijn aan de Xbox 360 versie van GTA IV. De PS3 versie wordt aangepast aan de Xbox 360 versie. De laadtijden enz. zullen dus denk ik hetzelfde blijven. Dat is heel jammer voor de PS3 fans. Uit de PS3 versie konden ze meer halen, maar de Xbox 360 is daar niet krachtig genoeg voor.

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

ff.. maar er moeten nou een paar dingen op een rijtje gezet moeten worden .. want word gek van die 360 purdies..

uit alle feiten staat nu gewoon vast dat ps3 krachtiger is dan de 360.. oke oke heeft niks met dit onderwerp te maken

maar.. het zou dus goed kunnen dat de GTA versie stukke strakker eruit komt te zien op de ps3 dan op de 360

verder.. OVER DIE CONTENT IS NOG NIKS TE VINDEN... en de content zal heus niets veel bijzonders bevatten

een enkel andere bestuur bare personages meer niet.. .... De gene die zeggen dat de content het verhaal afmaakt is gelul want dan zou rockstar inprencipe een half spel maken.. klopt niet.... ze hebben die content alleen toegevoegd omdat anders iedereen de ps3 versie zou kopen omdat om het zo maar ff te zien een playstation product was..

MIJN TIP .. voor de mensen die nog geen 360 of PS3 heeft en wel intresse er in heeft maar twijvelt nog tussen deze monsters.. kies dan voor playstation 3.. voor 360 moet je alsmaar weer nieuwe shit kopen

hierbij mijn reactie

ja leuk jouw reactie..zonder de feiten te weten.

Over dat de ps3 versie zo mooier zou worden..Als je naar games kijkt die al uit zijn klopt dit juist niet. Als je de graphics vergelijkt van spellen die op zowel 360 als ps3 zijn uitgekomen komt de 360 versie eigenlijk altijd als mooiste uit de bus..al meerdere vergelijkingen van gamessites als gamespot hebben dit uitgewezen. De ps3 is op papier wel krachtiger, maar de programmeurs weten niet hoe ze het eruit moeten halen, dus het duurt waarschijnlijk nog wel even voor de ps3 zijn volle potentie heeft bereikt, dus dat gta 4 op de ps3 er mooier uit zal zien is op zn minst gezegd te betwijfelen.

En over de content is iig te vinden dat het uren nieuwe gameplay toevoegt, dmv 2 episodes die in lente 2008 en einde 2008 worden gereleased exclusief voor de 360. En dat microsoft hier 50 miljoen voor heeft betaald.. Als rockstar dus in 2008 met 2 keer alleen een nieuw poppetje aankomt zetten (wat nogal raar is omdat je 1 hoofdpersoon hebt waar je mee speelt) dan krijg je van mij 1000 euro :puh: misschien is het hard voor je ofzo als ps3 bezitter, maar het is gewoon zo.

Link to comment
Delen op andere websites

ff.. maar er moeten nou een paar dingen op een rijtje gezet moeten worden .. want word gek van die 360 purdies..

uit alle feiten staat nu gewoon vast dat ps3 krachtiger is dan de 360.. oke oke heeft niks met dit onderwerp te maken

maar.. het zou dus goed kunnen dat de GTA versie stukke strakker eruit komt te zien op de ps3 dan op de 360

verder.. OVER DIE CONTENT IS NOG NIKS TE VINDEN... en de content zal heus niets veel bijzonders bevatten

een enkel andere bestuur bare personages meer niet.. .... De gene die zeggen dat de content het verhaal afmaakt is gelul want dan zou rockstar inprencipe een half spel maken.. klopt niet.... ze hebben die content alleen toegevoegd omdat anders iedereen de ps3 versie zou kopen omdat om het zo maar ff te zien een playstation product was..

MIJN TIP .. voor de mensen die nog geen 360 of PS3 heeft en wel intresse er in heeft maar twijvelt nog tussen deze monsters.. kies dan voor playstation 3.. voor 360 moet je alsmaar weer nieuwe shit kopen

hierbij mijn reactie

ja leuk jouw reactie..zonder de feiten te weten.

Over dat de ps3 versie zo mooier zou worden..Als je naar games kijkt die al uit zijn klopt dit juist niet. Als je de graphics vergelijkt van spellen die op zowel 360 als ps3 zijn uitgekomen komt de 360 versie eigenlijk altijd als mooiste uit de bus..al meerdere vergelijkingen van gamessites als gamespot hebben dit uitgewezen. De ps3 is op papier wel krachtiger, maar de programmeurs weten niet hoe ze het eruit moeten halen, dus het duurt waarschijnlijk nog wel even voor de ps3 zijn volle potentie heeft bereikt, dus dat gta 4 op de ps3 er mooier uit zal zien is op zn minst gezegd te betwijfelen.

En over de content is iig te vinden dat het uren nieuwe gameplay toevoegt, dmv 2 episodes die in lente 2008 en einde 2008 worden gereleased exclusief voor de 360. En dat microsoft hier 50 miljoen voor heeft betaald.. Als rockstar dus in 2008 met 2 keer alleen een nieuw poppetje aankomt zetten (wat nogal raar is omdat je 1 hoofdpersoon hebt waar je mee speelt) dan krijg je van mij 1000 euro :puh: misschien is het hard voor je ofzo als ps3 bezitter, maar het is gewoon zo.

Ze zijn nog niet mooier op de PS 3 omdat de meeste spellen van de Xbox 360 komen en niet echt heel goed worden overgezet voor de PS 3 dus wordt het wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we rockstar zelf eens aan het woord laten op dit onderwerp?

In een interview met Gamesradar.com, zegt Rockstar woordvoerder Hosi Simon op de vraag of er voordelen zitten aan het spelen van GTA IV op de PS3 ten opzichte van de Xbox360:

not that I can think of. They're identical games. We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want.

But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose

Ik kan er geen verzinnen. Het zijn identieke spellen. Wij zijn geen Console makers, en we zijn geen speelbal tussen deze bedrijven, dat proberen we uit alle macht te voorkomen. We maken fantastische spellen, waar mensen van kunnen genieten op hun platform naar keuze.

Maar als je de complete beleving met extra 'episodes' wilt hebben, ja, dan zul je voor de 360 moeten gaan, denk ik.

P.S.

Ik heb 'episodes' even onvertaald gelaten, omdat een vertaling misschien iets zou suggereren over de aard ervan en daar is nog nergens duidelijkheid over gekomen, dus ik wil geen woorden in de mond van Rockstar leggen die ze niet hebben gezegd.

Mijn persoonlijk inschatting is, dat GTAIV op zich gewoon een afgerond verhaal zal vertellen. En dat de 'episodes' daarna, gewoon losse op zichzelf staande mini-verhalen bevatten.

P.P.S.

Ik heb de suggestieve titel van dit topic aangepast, na deze uitspraak van Rockstar, om geen valse verwachtingen bij lezers te wekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja gek hè dat ze dit in een playstation blad zetten.

Die downloadable content krijgt de ps3 dus niet, dan zou rockstar games contract breuk plegen waar microsoft 50 miljoen voor heeft betaald, het is exclusief dus als dit blad het even zegt maakt dat het nog niet waar. Alle andere betrouwbare bronnen geven hier ook niks van aan dat de ps3 opeens wel de downloadable content van de 360 krijgt, en dit was al in mei gepubliceerd? right..nogmaals microsoft heeft 50 miljoen gedokt dus dat gebeurt niet ff zo 1,2,3 hè

En er staat dat de ps3 minder laadtijden zal hebben, terwijl er maar 1 laadtijd in het hele spel is..bij allebei de versies dus. Wat een hoop onzin is dit. En van dat detail..tja rockstar games zegt dat ze de spellen identiek proberen te maken. En als je naar games kijkt die al zijn uitgekomen voor 360 en ps3 zit er bij de ps3 ook niet meer detail in, bij vergelijking komt de 360 er juist beter uit dusja.

Nee,nee :Y !!!

De 360 versie komt er niet veel uit hoor!

De PS3 is één van de krachtiste consoles van dit moment,dus dat zal ook zijn dat de PS3 versie de minste glitches zal hebben :Y

Ik denk gewoon dat de 360 versie & de PS3 versie even goed zullen zijn.

D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja gek hè dat ze dit in een playstation blad zetten.

Die downloadable content krijgt de ps3 dus niet, dan zou rockstar games contract breuk plegen waar microsoft 50 miljoen voor heeft betaald, het is exclusief dus als dit blad het even zegt maakt dat het nog niet waar. Alle andere betrouwbare bronnen geven hier ook niks van aan dat de ps3 opeens wel de downloadable content van de 360 krijgt, en dit was al in mei gepubliceerd? right..nogmaals microsoft heeft 50 miljoen gedokt dus dat gebeurt niet ff zo 1,2,3 hè

En er staat dat de ps3 minder laadtijden zal hebben, terwijl er maar 1 laadtijd in het hele spel is..bij allebei de versies dus. Wat een hoop onzin is dit. En van dat detail..tja rockstar games zegt dat ze de spellen identiek proberen te maken. En als je naar games kijkt die al zijn uitgekomen voor 360 en ps3 zit er bij de ps3 ook niet meer detail in, bij vergelijking komt de 360 er juist beter uit dusja.

Nee,nee :Y !!!

De 360 versie komt er niet veel uit hoor!

De PS3 is één van de krachtiste consoles van dit moment,dus dat zal ook zijn dat de PS3 versie de minste glitches zal hebben :Y

Ik denk gewoon dat de 360 versie & de PS3 versie even goed zullen zijn.

D.

de minste glitches? glitches liggen niet echt aan de console, maar zijn kleine foutjes in het spel zelf. Het spel zelf zal voor allebei de consoles hetzelfde eigenlijk zijn, dus als ze fouten hebben gemaakt die ze over het hoofd hebben gezien bij de ene versie, zullen er die bij de andere versie er ook gewoon inzitten. En inderdaad, het spel zelf zal gewoon even goed zijn op beide consoles..dat hangt niet af van downloadable content ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 is één van de krachtigste consoles van dit moment

Mag ik je erop wijzen, wat je hier zegt?

Als PS3 "een van de krachtigste" is, is hij dus schijnbaar niet de allerkrachtigste console van dit moment. En aangezien er niet zo heel veel keuze is op de markt van "krachtige consoles", is het denk ik voor iedereen wel duidelijk wie dan die ander is, die jij nog krachtiger vindt.

Maar ontopic:

Wat ik alleen maar aan wil geven, is dat dit soort opmerking weinig zin heeft. Rockstar heeft zelf aangegeven dat de versies identiek zullen zijn, dus ga er maar vanuit dat de prestaties van het spel op beide platform gelijkwaardig zal zijn.

En ook al heeft een van de beiden meer rekenkracht of grafische mogelijkheden aan boord, dan zullen die waarschijnlijk in dit spel onbenut blijven.

Voor alle duidelijkheid, ik kies geen partij in de nextgen console war, ik heb noch Xbox360 , noch een PS3 en heb nog niet besloten of en zoja, welke nextgen console ik ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon? Grootheidswaan bij R* omdat ze exclusieve content ontwikkelen voor de 360? Die snap ik niet...

Ik vind het nogal arrogant ja, dat nu Rockstar een succesvolle reeks hebben dit soort stunts gaan uitvoeren.

Dat is toch logisch? Hoe groot je bedrijf ook is, je wilt altijd meer winst maken... En als ze op deze manier 50 miljoen dollar krijgen, lijkt het me niet onlogisch dat ze dat aannemen. ;)

Ik denk alleen dat de content erg tegen gaat vallen voor de XBOX360 fans, maar dat terzijde.

laat me raden.. jij hebt een ps3? :puh:

voor 50 miljoen en als ze uren nieuwe gameplay beloven moet het toch wel iets leuks worden lijkt mij :puh:

Nee, ik heb (nog) geen ps3.

Maar vergeet niet dat het echt niet vrij cash is, die 50 miljoen. Daar moeten ook allerlei dingen af, allereerst de materialen om de game te maken (machines enzo), dan al die mensen hun salaris betalen (en geloof maar niet dat die tegen het minimum loon aanzitten, om het zo maar te zeggen ;)) en nog veel meer (denk ook aan electriciteit, voor de computers). Natuurlijk wordt er door die extra content later aan de PC versie gewerkt (mocht die er komen, anders misschien een GTA V), waardoor daar minder snel geld uit naar voren komt. Kortom: het kost Rockstar ook erg veel geld om die extra content te maken. En hoe langer ze erover doen, hoe meer geld het ze gaat kosten. En of het spel nou goede kwaliteit is of niet, ze hebben toch die 50 miljoen. En ik denk ook niet dat het super slecht wordt hoor, maar ik denk dat het tegen gaat vallen nu iedereen hier zo blij om is.

@ hieronder: ik weet ook wel dat ze veel overhouden :duh:, ik heb nooit gezegd van niet. En voor het geval dat je het vergeet, hoe langer ze doen voor de volgende GTA uit komt, hoe meer het kost. Tijd = geld, misschien zegt dat je wat?

om toch nog even te mieren*piep*en: ik denk niet dat de volgende gta niet gta V gaat heten maar gewoon gta<stad>. want een andere cijfer achter gta betekend altijd een nieuwe enige, en het belangrijkste nog: een nieuw era.

Die era's hoeven helemaal niet omdat dat bij GTA 3 is gebeurd wil dat nog niet zeggen dat het ook met GTA IV gaat gebeuren want het is toch ook bij GTA 1 en GTA 2 gebeurd.

bij gta 1 en2 heb je wel andere era's en bij gta1 era hoort ook nog gta-londen. en je hebt andere eniges.

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

Ik twijfel er aan of het wel echt is...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hele gedoe lijkt wel een wedstrijd?! :? wat boeit mij het dat die 360 exclusieve content erbij krijgt.. die onzin zal ook wel een rib uit je lijf kostte.. maar zoals ik het nou bekijk lijkt het er idd op dat de PS3 versie zo goed als geen voordelen heeft, MAAR omdat Sony er mede verantwoordelijk voor is dat R* zo enorm groot geworden is, denk ik

dat de PS3 versie zeer zeker ook wat 'extra's' krijgen, ook aangezien Harrison verklaarde momenteel met R* samen te werken aan een aantal initiatieven denk ik dat de PS3 versie Misschien iets uitgebreider zal zij qua oppervlakte (dit werd ook veel gespeculeerd op andere sites) Ben benieuwd!!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

leuk je psp gebruiken als landkaart minder laadtijden dan xbox360

Hoe bedoel je? Wat heeft dit met die extra content te maken? :?

bij gta 1 en2 heb je wel andere era's en bij gta1 era hoort ook nog gta-londen. en je hebt andere eniges.

En wat is dan die era bij GTA 2?

>>> Door PatrickW: Quotetrain verwijderd<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...