Jesperkaj Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Betse leden, Gtaboy107 en ik hebben een forum gestart, maar ik heb een paar probleempjes; 1. Ik kan als admin niet posten 2. Hoe kun je avatars toevoegen? 3. Hoe kun je ranks zoals Global mod maken? Even een link ernaar toe als jillie niet bergijpen walk forum ik bedoel. Link: http://pokweb.ipbfree.com/index.php?act=idx Alvast bedankt PS: Dit is niet bedeolt om reclame te maken. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Betse leden,Gtaboy107 en ik hebben een forum gestart, maar ik heb een paar probleempjes; 1. Ik kan als admin niet posten 2. Hoe kun je avatars toevoegen? 3. Hoe kun je ranks zoals Global mod maken? Even een link ernaar toe als jillie niet bergijpen walk forum ik bedoel. Link: http://pokweb.ipbfree.com/index.php?act=idx Alvast bedankt PS: Dit is niet bedeolt om reclame te maken. FF kijken op me eigen forum,dit kun je doen bij Admin BP,dit vind je bij ,Mod BP,postvak(0),assistend en nieuwe berichten.Klik daar op en dan komt er een nieuw schermpje en daar moet je je gegevens invullen(naam staat er al,alleen je pasword moet er nog op)GTAboy kunt dat ook als hij admin is,dan ga je naar "Users en Groups"(scrol naar beneden)en dan klik je op "Manege Groups"en dan vind je 2 dingen; een lijst met bestaande groepen en dan "Add a new group" en dan moet je kiezen waarop het basseerd is. vb: Gmod is gebasseerd op admin of moderator en dan moet je opties maken! Veel succes, Seva Edit; dit is voor vraag 3! Bewerkt: 15 juli 2007 door sevaboy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ja, maar hoe kan ik da posten? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wel, als je een forum aanmaakt. Dan staan er een heleboel bolletjes in verschillende kleuren. Daar kan je aanduiden welke groep kan posten, het fourm zien... Dat meot je wel goed bekijken en niet licht over gaan. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Waar staan die bolletjes? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wel, als je een forum aankaamkt in je ACP kan je ook onderaan vanalles aanduiden. Zoiets van bolletjes. Ik heb geen IPBfree. Maar wel een IPB 2.2 dus, dat verschilt een beetje. Maar ja, het i smoielijk uit te eggen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Ik begrijp er niks van. Ik ga naar mijn ACP, maar ik zie helemaal geen bolletjes. Ik zal het even beter uitleggen: Als ik een topic wil maken in bijv. Mededelingen, dan staat er: Sorry, maar je hebt niet het recht om een topic te starte. Terwijl ik adin ben. Kan iemand dit probleem oplossen? Edit: Ik kan het alleen niet bij Mededelingen en Feedback Bewerkt: 15 juli 2007 door Blizzard Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Gebruik je Mozilla gebruik dan gewoon internet explore. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wel, ga in je ACP naar Manage Forums , dan kies je een forum opties ofzoiets. En dan zie je onderaan di ebollen. Die je kan aannvinken gef me over PB even de ink naar je forum dan zal ik het wat beter uitleggen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Je kunt beter upgraden naar 2.4, ik heb dat namelijk en is makkelijker dan die andere versies Bewerkt: 15 juli 2007 door sevaboy Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Je kunt beter upgraden naar 2.4, ik heb dat namelijk en is makkelijker dan die andere versies Is die wel gratis? Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Je kunt beter upgraden naar 2.4, ik heb dat namelijk en is makkelijker dan die andere versies Is die wel gratis? Jep,ik moest niets betalen!En het 2.4 ligt aan de betere kant,de opties in het Admin CP(ofzow iets)zijn gemakkelijker! Reageren
Gangsta Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Je kunt beter upgraden naar 2.4, ik heb dat namelijk en is makkelijker dan die andere versies Is die wel gratis? Jep,ik moest niets betalen!En het 2.4 ligt aan de betere kant,de opties in het Admin CP(ofzow iets)zijn gemakkelijker! Dat is de illegale IPB. Je hebt daardoor kans op bugs zoals lege pagina's etc en tevens word je toch al ontdekt door Invision Power of je Provider. Koop gewoon een licentie voor $150,- of gebruik de legale IPB 1.3.1. final. Over je vragen: 1: Klik op Manage Forums, klik daarna op Permissions op de Subforum die je wilt bewerken. Dan zie je dit: Plaatje :: Klik hier Vink dan Admin aan. Members ook, want zij moeten ook posten. De rest mag je zelf weten. 2: Dat weet ik niet. Dat kan je het beste vragen op de InvisionFree Forum. Je moet zo'n code toevoegen aan je Board Wrappers etc. 3. Ga daarvoor naar User Groups en druk op: Manage User Groups. Druk daarna op 'Set up new group'. Geef het een naam en geef het ook een paar opties. Bewerkt: 15 juli 2007 door Gangsta Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Bedankt iedereen, het is helemaal gelukt. Ik kan alleen nog geen avatars toevoegen, maar ik bedacht net dat dat wel later kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.