Wesley Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Bedankt iedereen, het is helemaal gelukt.Ik kan alleen nog geen avatars toevoegen, maar ik bedacht net dat dat wel later kan Als het goed is zou je bij IPBfree niet zomaar avatars kunnen toevoegen. Of naja beter gezegt; dat kan helemaal niet, je users moeten het zelf uploaden via hun userpanel. Want avatars bij je forum doe je door te uploaden. Maar zover ik weet kun je niet eens uploaden via Smart FTP of een ander upload progamma bij IPBFree, daarvoor moet je dus een echte server hebben. Natuurlijk kun je het zelf eens uit proberen; www.byethost.com < daar kun je gratis servers krijgen. En upload programma: www.smartftp.com Hier heb je een hele mooie tutorail van ViceAgent over het uploaden etc. van je website; http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=344264 Veel succes! Reageren
Fuffie Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Als je nog makkelijker avatars wil toevoegen download je even IPB 1.1, dan kan je via FTP heel veel avatars toevoegen ! Reageren
Terreurorist Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Het Admin panel van de gratis versie is héél anders dan het admin panel van de licensie versie dus.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.