Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Hallo! Als ik steam open, dan komt er steeds die windows installer... En gisteren heb ik wel Valve hammer editor geinstalleerd, maar kan het daar aan liigen? Maar als ik dan die windows installer zijn gang laat gaan, dan kom ik op een bericht dat er zo uit ziet: Druk ik dan op ok ddan loopt het programma vast. Doe ik cancel dan stopt het gewoon. Wat moet ik doen? Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Geen idee of het daar aan kan liggen, de-installeer het eens zou ik zeggen. (Is toch geen spel?) Verder krijg ik dat bericht ook als ik op MSN mensen aan het gesprek toe wil voegen, weet iemand toevallig hoe dat komt? Reageren
Bartoorsx Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Had ik eerst ook! Je hebt een programma geinstaleerd die steam blokkeerd! Dus gewoon even kijken Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wat voor programma kan dat dan zijn? Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Valve Hammer Editor dan waarschijnlijk hè, of heb je de laatste tijd nog meer geïnstalleerd? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik heb hem verwijderd maar het lijft hetzelfde Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik heb hem verwijderd maar het lijft hetzelfde klinkt suf maar heb je al eens Steam, uitgelogt en weer opnieuw ingelogd? help bij verschillende problemen. Als dat niet lukt dat moet je ff op de support site van STeam kijken, het probleem zal wel vaker zijn voorgekomen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 kijk eens of je firewall het programma niet blokt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.