Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Design:signature

onderwerp:game

size:max 500x150 px

stock:nee

premade:nee

animatie:nee

render:ja

inlevertijd:Z.S.M.

tegenstander:een beginner iemand die net zo goed is als mij ! :D

Opmerking:ik lever de mijne in na de jouwe....

wie gaat de uitdaging aan?

gr S()nny

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik wil wel. hier heb je hem meteen:

twilightprincessge2.gif

Succes S()nny, stemmen tot 17 Juli.

ok S()nny vs GFX-master !!

GFX-master:

twilightprincessge2gj8.gif

S()nny:

coddedarmsos3.jpg

Succes GFXmaster.

Stemmen maar !!

gr S()nny

Bewerkt: door S()nny
Geplaatst:

dat lijkt op Spam, RonaldVC, Warn Jezelf! :puh:

Mijn stem gaat naar S()nny

omdat zijn render beter ingeblend is dan de andere.

Font is ook veel mooier en de kleuren passen beter bij elkaar

ondanks de gradients die GFXmaster heeft gebruikt.

Geplaatst:

Ik stem op S()nny

Hij heeft een mooier geheel en beter gebruik gemaakt van de ruimte in zijn sig.

Ook vind ik het kleurgebruik net iets beter. Iniedergeval, allebei mooie Sig :tu:

Geplaatst:

s()nny: Je hebt de kleuren verstandig gebruikt :) De render en de achtergrond passen erg goed bij elkaar.

Je hebt ook goede brushes gebruikt maar ik zou er volgende keer een paar bij nemen. Ik vindt het niet zo super lettertype van Codearms, ik zou de volgende keer een andere pakken. Verder is dit een van je beste sigs!

GFXMaster: Ik vindt dat de render niet echt bij de achtergrond past. Je hebt hem wel een beetje ingeblendt en effecten toegevoegd maar ik weet niet wat het moet voorstellen. Ik zou niet te veel effecten toevoegen want dan is het een echte warboel. De border zou ook wat duidelijker hebben gemoeten.

Mijn stem gaat dus naar: S()nny

Geplaatst:
Ik stem op S()nny

Hij heeft een mooier geheel en beter gebruik gemaakt van de ruimte in zijn sig.

Ook vind ik het kleurgebruik net iets beter. Iniedergeval, allebei mooie Sig :tu:

Jij hebt zelf netzo lege sig als mij, en dan stem je op die van s()nny, lijkt me beetje vriendjes politiek he ( Ze kennen elkaar in real life ). :N

Geplaatst:

Jij hebt zelf netzo lege sig als mij, 

Wat heeft mijn sig er nou weer mee te maken? :ch:

En ik zei dat ik S()nny's geheel moooier vind.. het ligt eraaan wat voor stijl je gebruikt, bij de ene stijl staat een wat legere sig mooier als bij de andere stijl en dat bedoel ik dus met dat geheel en het ruimtegebruik ;)

Geplaatst:

GFXMaster en Bronko. Geen discussie in dit topic, verder discussïeren via pb aub.

Stem - GFX-master

Mijn stem gaat naar GFX-master vanwege de mooie kleuren, effecten en goede belichting die hij heeft gebruikt. Al is die grote gele verlichte bol onder in de signature iets te veel van het goede.. Probeer rond je render rustig te werk te gaan, het is nu iets te wild en onoverzichtelijk maar je signature is wel mooi. Probeer iets meer aan je tekst te werken, tekst op overlay zou nog weleens goed kunnen staan.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar GFXMaster omdat, hij meer kleur gebruik heeft dan die van s()nny en dat donkere aan de zijkant is juist mooi omdat, hij lijkt nu net dat die princess een licht bol in de handen heeft.

s()nny ik vind die van jou een beetje eentonig je moet meer kleuren gebruiken.

GFXMaster

S()nny: Jouw sig heeft maar 1 kleur en dan word 't saai.

Lettertype past er wel bij en kleur ook.

GFXMaster: Jouw sig heeft meerderen kleuren waardoor de sig leuker word.

Stroke had wel een andere kleur gemogen.

En door de effecten is je sig ook niet zo ''kaal''.

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

dit is voor jeremygfx en gfxmaster:Jij hebt zelf netzo lege sig als mij, en dan stem je op die van gfxmaster, lijkt me beetje vriendjes politiek he ( Ze kennen elkaar in real life ). :D

gr S()nny

Geplaatst:

Beiden hebben jullie een mooie signature gemaakt.

GFXMaster jou sig is mooi maar ik had hem eerder een beetje kleiner gemaakt nu zijn er best veel lege plekken over in de signature en mooie effecten maar voor de rest mooie sig ! :tu:

S()nny jou sig is heel mooi gemaakt alles past er wel een beetje bij de render staat heel mooi in de signature en de maat van je sig is perfect mooie effecten ! :tu:

Mijn stem gaat uit naar S()nny ! _O_

Geplaatst:
dit is voor jeremygfx en gfxmaster:Jij hebt zelf netzo lege sig als mij, en dan stem je op die van gfxmaster, lijkt me beetje vriendjes politiek he ( Ze kennen elkaar in real life ). :D

gr S()nny

waarom vriendjes politiek ik vind die van GFXMaster gewoon mooier en dan mensen hebben verschillende smaken nou ik vind in dit geval die van GFXMaster mooier en als je daa problemen mee hebt dan heb je pech want daar zit ik niet mee :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...