Clowntje_93 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Hey Ik doe nu een carrièretje met Ajax in FIFA 07(voor de PSP). Maar telkens als ik een wedstrijd begin nu zijn de spelers heel moe. Hoe kan ik ze fitter krijgen? In 2004 kon je conditietraining doen, maar dat zie ik er hier niet tussen staan(alleen hooghouden en tegen de muur maar dat is om de vaardigheden van je speler te verbeteren). Ik hoor het graag snel, Clowntje_93 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik doe nu een carrièretje met Ajax in FIFA 07(voor de PSP). Maar telkens als ik een wedstrijd begin nu zijn de spelers heel moe. Hoe kan ik ze fitter krijgen? Je zou kunnen proberen je (medical) staff te upgraden met wat betere coaches, zodat je spelers een beter conditie training krijgen. Daarnaast is een eventuele optie het kopen van nieuwe spelers. Door met name goede spelers te kopen, zal het moreel van het team omhoog gaan, wat zal betekenen dat je meer kunt wisselen en dus meer spelers rust kunt gunnen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Oké ik zal het doen maar de transferperiode is bijna afgelopen maar dat van die medical staff waar vind ik dat in "kantoor"? Oké bedankt het is gelukt. Bewerkt: 15 juli 2007 door Clowntje_93 Reageren
Arthis Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Oké ik zal het doen maar de transferperiode is bijna afgelopen maar dat van die medical staff waar vind ik dat in "kantoor"?Oké bedankt het is gelukt. weet iemand de data van de transfermarkt? Reageren
Suburban Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 als ik het goed heb, 1 januari en 1 juni, weet het niet zeker ( was uit me hoofd ) maar je krijgt ook een melding in het spel als je kan transferen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (alleen hooghouden en tegen de muur maar dat is om de vaardigheden van je speler te verbeteren).Clowntje_93 waar zie je dat dan tegen de muur en hooghouden .. of kan het alleen op de psp .. ? Reageren
Suburban Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (alleen hooghouden en tegen de muur maar dat is om de vaardigheden van je speler te verbeteren).Clowntje_93 waar zie je dat dan tegen de muur en hooghouden .. of kan het alleen op de psp .. ? ja dat is alleen op de psp Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (alleen hooghouden en tegen de muur maar dat is om de vaardigheden van je speler te verbeteren).Clowntje_93 waar zie je dat dan tegen de muur en hooghouden .. of kan het alleen op de psp .. ? ja dat is alleen op de psp erg jammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.