Jump to content

snel hulp nodig !

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik was weer aan het klooien en in de haast heb ik geen backup gemaakt !

wie kan er voor mij ff regel 424 zeggen van de vehicles.ide ??

en wie heeft er een orginele blistac.dff en blistac.txd ?

ik probeerde jullie escudo matiscus v2 te instaleren maar het wil niet lukken wie kan het heel erg duidelijk uileggen ??

Geplaatst: (bewerkt)
hallo,

ik was weer aan het klooien en in de haast heb ik geen backup gemaakt !

wie kan er voor mij ff regel 424 zeggen van de vehicles.ide ??

en wie heeft er een orginele blistac.dff en blistac.txd ?

ik probeerde jullie escudo matiscus v2 te instaleren maar het wil niet lukken wie kan het heel erg duidelijk uileggen ??

Die bestanden zal ik zo even voor je uploaden.

Blistac:

424,  bfinject,  bfinject,  car,   BFINJECT,  BFINJC,   BF_injection, executive, 6, 0, 0,  -1, 0.84, 0.92,  -1

Ik wil je wel helpen met het installeren van dat voertuig, maar dan moet je wel even een downloadlink geven. In principe moet je elk voertuig op dezelfde manier installeren, dus ik raad je sowieso aan enkele handleidingen door te lezen waarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert. In deze handleiding bijvoorbeeld, wordt uitgelegd hoe je met de IMG Tool een voertuig installeert. Ik raad je aan die handleiding te volgen. Eventuele vragen kunnen in dat topic.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal je dan wel eventjes helpen.

424,  bfinject,  bfinject,  car,   BFINJECT,  BFINJC,   BF_injection, executive, 6, 0, 0,  -1, 0.84, 0.92,  -1

De wagen kun je installeren met behulp van de volgende tools en tuts.

Hopelijk snap je hoe het werkt, en anders roep je maar. ^_^

Edit: -Matthijs- typtje volgens mij sneller, maar deze post kan ook van pas komen.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

ja thx voor jullie snelle reactie

ik probeer nu de Peugeot 206 Tuned te instaleren maar als ik de files importeer krijg ik een fout error :32

ook al doe ik er wat anders in ook een error ?

help

( fout 32 : spel staat nog aan :roll: )

doei

hallo,

ik heb geprobeerd die peugot 206 erin te doen maar als ik dat heb gedaan met gta3.img en ik ga naar mijn spel is er helemaal geen auto meer !

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de 'Bewerk'-knop, indien je nog wat aan vorig bericht van jezelf wilt toevoegen. <<<

Geplaatst:
hallo,

ik heb geprobeerd die peugot 206 erin te doen maar als ik dat heb gedaan met gta3.img en ik ga naar mijn spel is er helemaal geen auto meer !

Als er helemaal niets meer is, dan heb je iets niet goed gedaan. Het enige wat je moet doen is je originele bestanden vervangen met die van de mod. Mocht dat je gewoon niet lukken, dan raad ik je aan een automatische installer te gebruiken. Niet SAMI, maar een ander progammae, namelijk GGMM. Als je verder nog vragen of iets dergelijks hebt, horen we ze wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...