Jump to content

vliegmissies

Recommended Posts

Geplaatst:

haai, ik ben heel slecht in vliegen, en haal destroy targets steeds maar niet :N

heeft iemand tips?? :Y ?? want ik haal soms die stilstaande vrachtwagens wel.. maar die rijdende kan ik steeds niet raken.. en vooral niet binnen de tijd! :puh:

en k wil geen savegames of cheats, want die vertrouw ik niet helemaal..

groetjezz :D

Geplaatst:
haai, ik ben heel slecht in vliegen, en haal destroy targets steeds maar niet :N

heeft iemand tips?? :Y ?? want ik haal soms die stilstaande vrachtwagens wel.. maar die rijdende kan ik steeds niet raken.. en vooral niet binnen de tijd! :puh:

en k wil geen savegames of cheats, want die vertrouw ik niet helemaal..

groetjezz :D

Ieder gebruik denk ik zijn eigen tactiek, dus ik denk dat je die zelf een beetje moet ontwikkelen. Je moet de toetsen zo instellen dat jij de missie goed kan doen, dus ik raad je aan dat eerst eens te doen. Ik raad je tevens aan zowel de vrachtwagens, als de rijdende voertuigen met je machinegeweer te doen, omdat dit sneller en beter gaat. Vlieg sowieso vol volle vaart richting de vrachtwagens en richt met je neus naar onderen, zodat je de vrachtwagens kapot kan schieten. Daarna, als de drie trucks kapot zijn, gebruik je [CAPSLOCK] om vaart te minderen. Deze toets houd je ingedrukt en tegelijkertijd houd je de knop in waarmee je naar achteren gaat. Als het goed is maak je nu een bocht naar anderen. Je kan dan direct door naar de rijdende voertuigen, die je ook met je machinegeweer kapot moet schieten. Het verreist allemaal wat oefening, dus het is geen schande als je het meerdere keren over moet doen. Overigens zijn savegames hier heel gewoon om aan te vragen. Men stopt er geen virussen of iets dergelijks bij, vertrouw me maar.

Geplaatst:

Ieder gebruik denk ik zijn eigen tactiek, dus ik denk dat je die zelf een beetje moet ontwikkelen. Je moet de toetsen zo instellen dat jij de missie goed kan doen, dus ik raad je aan dat eerst eens te doen. Ik raad je tevens aan zowel de vrachtwagens, als de rijdende voertuigen met je machinegeweer te doen, omdat dit sneller en beter gaat. Vlieg sowieso vol volle vaart richting de vrachtwagens en richt met je neus naar onderen, zodat je de vrachtwagens kapot kan schieten. Daarna, als de drie trucks kapot zijn, gebruik je [CAPSLOCK] om vaart te minderen. Deze toets houd je ingedrukt en tegelijkertijd houd je de knop in waarmee je naar achteren gaat. Als het goed is maak je nu een bocht naar anderen. Je kan dan direct door naar de rijdende voertuigen, die je ook met je machinegeweer kapot moet schieten. Het verreist allemaal wat oefening, dus het is geen schande als je het meerdere keren over moet doen. Overigens zijn savegames hier heel gewoon om aan te vragen. Men stopt er geen virussen of iets dergelijks bij, vertrouw me maar.

owkeej bedankt :)

en over die savegames hea ;) ik zie zo vaak dat dr problemen mee zijn.. en ik heb een illegale versie! kan je dan ook savegames aanvragen die t dan ook goed doen ?? :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Hulp bij illegale software wordt door ons NIET geboden en dat geldt dus in principe ook voor savegames....<<<

Geplaatst:

ik gebruik bij de stilstaande vragtwagens altijd de rakette en bij de rijdende wagens gebruik ik altyd de machinegeweren(die rigte volgens mij automatisch)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...