gameking Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Geplaatst: 25 maart 2004 :angry: ik vindt dat er te vaak bewolking en onweer in vc is. als ik in vc ben wil ik vaak vette zon als ik op het strand rij in m'n rumpoxl of sanches. Reageren
djvinnie Geplaatst: 27 maart 2004 Rapport Geplaatst: 27 maart 2004 maakt mij niet uit zon of regen sneeuw of onweer zolang ik lekker VC kan spelen vind ik het best!! Reageren
Thabit Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Geplaatst: 28 maart 2004 maakt niet uit of er zon of regen is... typ gewoon ALOVELYDAY in Reageren
gameking Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 :ph34r: ja dat doe ik zo vaak en een trainer is ook al irritant. waarom niet gewoon bij options neer zetten Reageren
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 maakt mij niet uit zon of regen sneeuw of onweer zolang ik lekker VC kan spelen vind ik het best!! sinds wanneer is er sneeuw? Reageren
flo Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij. Reageren
tommy vercetty Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij. vind ik ook Reageren
Siender Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 Mischien is dit in het verkeered forum maar nu jullie het er toch over hebben. zou het niet vet zijn als er sneeuw was in gta san andreas. of zelfs seizoenen enzo waar je soms sneeuw of bladeren of zon hebt. gewoon een echte datum erbij. vind ik ook dat zou inderdaad ;leuk zijn; Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn! Reageren
djvinnie Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Geplaatst: 8 april 2004 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn! Je weet maar nooit! Reageren
webstab Geplaatst: 9 april 2004 Rapport Geplaatst: 9 april 2004 Het zou leuk zijn als er sneeuw in komt maar dat zal wel niet zo zijn! Je weet maar nooit! en dat de weg er glad bijligt Reageren
Thabit Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo Reageren
donnyman Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo ja en dan Reageren
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 jah...dat is cool....wegglijden...maar dat je ook IN bomen kan klimmen ofzo ja en dan Spam, spam en nog eens spam. Hij bedoelt dat je in bomen kunt klimmen. En dan vanuit de bomen schieten ofzo. Maar je hoeft dr niet neer te zetten "ja en dan" Reageren
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 :ph34r: ja dat doe ik zo vaaken een trainer is ook al irritant. waarom niet gewoon bij options neer zetten ik weet niet meer op welke site ik het gezien heb maar er is een mod waar het altijd zonnig is en nooit nacht of regen of sneeuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.