Jump to content

liedje k-jah west

Recommended Posts

Geplaatst:

heej iedereen...

ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ...................,

wie weet hier de songtekst van of hoe die heet????

mzzl, Jos

Geplaatst:
heej iedereen...

ik reed laatst een btje rond, en ik had k-jah west aan, komt er zo'n liedje op: met zo'n zin als: i'm gonna put on a ...................,

mzzl, Jos

Dat is Max Romeo - Chase The devil.... ik heb ook 4 maanden moeten w88 op het antwoord :puh:

Geplaatst:
heej iedereen...

mzzl, Jos

Deze versie is geremixed door The Prodigy en die remix noemt Out of space.

Ik ben dus een Prodigy fan. Spijtig dat de remix van The prodigy er niet op staat want het komt uit dezelfde tijd als GTA. Konden ze het niet op SF-UR zetten.

Geplaatst:

Dat liedje is overigens ook op de Soundtrack van GTA SA. Net als op de CD PACK van GTA SA van 8 cd's... (Jammer dat op die cd pack SF-UR en Radio Los Santos niet staan mjah kan niet alles hebben :lol: )

Geplaatst:

Ik zoek ook een liedje op K-Jah. Het liedje gaat ongeveer zo: I'm broad, I'm broad, I'm broader than broadway..yes I'm broad..

Geplaatst:
Ik zoek ook een liedje op K-Jah. Het liedje gaat ongeveer zo: I'm broad, I'm broad, I'm broader than broadway..yes I'm broad..

Ik denk dat het Barrington Levy - Here I Come is.

Geplaatst:

Ik denk dat het Barrington Levy - Here I Come is.

yes thats him, thank you verry much! Dat liedje ruled echt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...