Wicci Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 als ik een savegame download zoals farewell....my love en ik open hem in san andreas dan treed er een fout op in het spel kan iemand mij hiermee helpen?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) als ik een savegame download zoals farewell....my love en ik open hem in san andreas dan treed er een fout op in het spelkan iemand mij hiermee helpen?? Welke versie heb jij? En welke versie heb jij gedownload? Zorg ervoor dat je een savegame download die correspondeert met jou versie van het spel. Alle savegames hier op het forum zijn zonder mods en dus zogezegd 'schone' savegames. Als jij mods hebt geïnstalleerd heb je kans dat er hierin een conflict ontstaat, ook werken ze niet met noobmode dacht ik. Succes Bewerkt: 15 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Welke versie heb jij? En welke versie heb jij gedownload? Zorg ervoor dat je een savegame download die correspondeert met jou versie van het spel. Alle savegames hier op het forum zijn zonder mods en dus zogezegd 'schone' savegames. Als jij mods hebt geïnstalleerd heb je kans dat er hierin een conflict ontstaat, ook werken ze niet met noobmode dacht ik. Succes Nog even een toevoeging hierop. Je kan onder andere aan je 'main.scm' zien welke versie je hebt. Ga even naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.Script.' Daar staan als het goed is twee bestanden, in dit geval richten we ons dus even op het bestand 'script.img'. Het bestand van V1 zal 568kB groot zijn en die van V2 zal 562kB zijn. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden. Je vind hier V1 savegames en hier V2 savegames. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.