Wicci Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 ik heb de missie al een keer gehaald, maar het probleem was dat san andreas toen uitviel:( en nu lukt hij me steeds niet meer. heeft er iemand tips??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) ik heb de missie al een keer gehaald, maar het probleem was dat san andreas toen uitviel:( en nu lukt hij me steeds niet meer. heeft er iemand tips??? In principe is deze nog makkelijker dan zijn voorganger, 'Wu Zi Mu'. Je kan namelijk direct aan het begin van de race een grote voorsprong pakken, door stukken af te snijden. Als je dat doet, kun je de race op je dooie gemak uitrijden, zonder je druk te hoeven maken op de rest. Na tientallen seconden zul je namelijk bij een soort van heuvel komen, waarin je zig-zaggend de heuvel afgaat. Hier kun je de pas afsnijden door niet via de weg, maar direct via de heuvel te gaan. Zo kun je direct de checkpoint in de bocht pakken, en bovendien met een zandweg aan de linkerkant weer een stuk afsnijden. Ik hoop dat je het aan de hand van deze beschrijving snapt. Voor de rest is het simpelweg de race uitrijden. Neem geen onnodige risico's en let ook niet op de tijd. Deze is niet van belang voor de rest van de missies, dus je kunt zoveel tijd nemen als je wilt, mits je eerste blijft rijden. Bewerkt: 15 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Omdat je vaak op een modderige ondergrond rijdt, moet je op de rechte stukken gas geven, en wanneer je moet sturen het gas loslaten, voor meer controle. Je rijdt in een ZR 350. Hier kun je ook best goed mee driften, maar dit vergt wel oefening, vooral op de modder. Op het eerste stuk over asfalt, die slingerige weg naar beneden, kun je de laatste slingerbocht afsnijden. Dit kan ook helpen. Het stuk dat je over The Panopiction rijdt is gevaarlijk doordat het kleine smalle weggetje nauwelijkst te volgen is, en bergaf loopt, waardoor je sneller gaat dan gewenst, en als gevolg daarvan sommige bochten niet goed kan nemen en van de verhoging afvliegt. Dan ben je dus de sigaar Dit is ook daardoor een moeilijk punt. Ook door de vele opstakels op het houthakkersterrein. Ook moet je uitkijken met dat bruggetje. De enige hints voor dit stuk zijn niet te hard rijden, op hellingen remmen, en remmen voor bochten. Als je dat stuk voorbij bent kom je over Blueberry Acres. Hier kun je makkelijk een doodlopend stukje pakken, dus ga altijd langs de rechterkant van de schuurtjes, zo heb je de minste opstakels. Het stuk dat volgt is niet zo moeilijk, totdat je weer op de zandweg langs het water komt. Dit is niet zo'n moeilijk stuk als the Panopiction, alhoewel gelden hier wel dezelfde hints, je kunt hier alleen wat meer gas geven. Het oversteken over de houte brug is een moeilijk punt en hier moet je ook het gas loslaten en remmen zodat je recht op de brug terecht komt en mooi kan oversteken. Dan komt het stuk langs het water waar je goed moet uitkijken, weer op de rechte stukken gas en op de kleinste bochtjes gas los om slippartijen te voorkomen, omdat het zo riskant is in het water te vallen en zo meteen de race te verliezen. Je zult na dat stuk een redelijk drukke weg oversteken, dus ook daar weer even remmen (niet stilstaan!). De ZR 350 is bij de minste botsing al uit zijn koers te slaan, dus het is echt belangrijk om goed uit te kijken. Dan komt het laatste stuk. Het eerste stukje is langs het water en verdient dan ook aandacht, en ook de flauwe bocht die volgt is geen kinderspel. Als je die flauwe bocht ombent is het alleen nog even bergop, en je bent door de bocht van het water verwijdert en je kunt dan ook planken naar de finish. Dit is zoals je waarschijnlijk al is opgevallen dezelfde route als de vorige missie/race: WuZiMu a.k.a. badlands A. Je kunt als je de Wang's Cars missies hebt voltooid ook nog streetraces doen, waar de eerste racemissie (WuZiMu) bekend is al Badlands A en de missie Farewell My Love als Badlands B, bij de Los Santos Streetraces (ergens in El Corona). Voor nog wat backuphulp kun je nog altijd terecht bij WikiGTA: hier voor de eerste missie en hier voor jou missie nog vragen dan hoor ik dat graag Reageren
Wicci Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 poeh wat een verhaal maar allemaal bedankt voor de tips Reageren
boywalkinair Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 pfff, ik heb er best wel lang over gedaan , maar bij elke racemissie moet je een beetje d weg goed leren kennen en ook weten op welke momenten je hard en zacht moet gaan . de enige tips die ik je kan geven : steeds tot het uiterste gaan en als je bijv 2de staat niet gelijk keihard rijden om hem in te halen maar rustig blijven en dan in een binnenbocht hem inhalen . en vooral NIET achterom kijken hoe ver je tegenstanders zijn : veroorzaakt veel problemen daarna veel succes verder met de missie en verder met san andreas Reageren
pinow82 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb deze missie 2 keer gespeeld, 1 keer met cheat ( auto's kunnen vliegen) en 1 keer zonder. Zonder de cheat is het veel leuker omdat je dan gewoon echt je best moet doen dus ik raad je aan om gewoon met die missie door te gaan tot je hem een keer heb gehaald;) Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb deze missie 2 keer gespeeld, 1 keer met cheat ( auto's kunnen vliegen) en 1 keer zonder.Zonder de cheat is het veel leuker omdat je dan gewoon echt je best moet doen dus ik raad je aan om gewoon met die missie door te gaan tot je hem een keer heb gehaald;) lol met cars can fly lijkt het me veel moeilijker en ja je kan makkelijk shortcuts maken enzo gewoon niet al te hard die bochten in gaan en voor de rest op je gemakje die race rijden, moet lukken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.