Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo. Ik zal jouw graphic '1337' even beöordelen. Laat ik van te voren, maar wel even stellen dat deze graphic door een grafisch wonder ( :7 ) gemaakt, maar de font niet door een grafisch wonder gemaakt is. Zo terug naar de signature, ik vind hem erg mooi gemaakt. Volgens mij is de man die op het plaatje staat van Counter Strike en die breng je heel goed in de signature aan. Excuseer mij als hij niet van counterstrike is, want dat weet ik namelijk niet.

Je hebt de kleuren mooi gelijk gemaakt en het persoon die normaal gepsproken niet die kleuren van de achtergrond heeft is daar mooi in vervoegt. De effecten, zoals die sterretjes aan de rechterkant van zijn lichaam zijn ook erg mooi. Het doet me een echt goed om deze signature te zien. Er is zeker wel even wat bij nagedacht, want bepaalde filters, daar kom je niet zo op.

Alleen dan komt het struikelblok, het font, we kennen het en het is een erg lastig punt in de grafische sector, maar toch. Dit had veel beter gekunt, die Bevel and Embos moet je er niet inzetten, of je moet hem op soft zetten, maar dat is puur mijn mening. Je had hem beter mee kunnen brushen/smudgen, en hem een gelijkmatige kleur kunnen geven, want nu lijkt het; of hij er niet bij hoort. Buiten dat is het echt prima. Alleen kan ik ook geen border vinden, maar misschien is dat ook wel een zelfde kleur border als de achtergrond kleur van dit forum, maar dat doet er niet echt toe.

Kortom een klasse singnature, maar in het vervolg kun je toch wat meer kijken naar het font. Want zo'n font prestatie ben ik niet van je gewend. Ik durf je toch rustig een 9 te geven, omdat ik zeer onder de indruk ben van de grafische vertoning zelf. Om het font dan nogmaals even er buiten te houden. Proficiat. ;)

Geplaatst:
eli·te (de ~, ~s)
1 kleine, besloten groep van vooraanstaande, bevoorrechte mensen => bloem, bovenlaag, fine fleur

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...