Reinier93 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Mijn Gta San Andreas word sloom zodra ik de wolken zie, Dat is lastig als ik wil vliegen (wat ik het meeste doe) Dus is er een mod, of iets wat ervoor zorgt dat ik die wolken niet meer zie? MVG Reinier93 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Mijn Gta San Andreas word sloom zodra ik de wolken zie, Dat is lastig als ik wil vliegen (wat ik het meeste doe)Dus is er een mod, of iets wat ervoor zorgt dat ik die wolken niet meer zie? MVG Reinier93 Je kan het beste de Resolutie op zijn laagst zetten. Dan loopt het soepeler, verder kan je beter de Visual FX ook op zijn laagst zetten. Welke pc heb jij? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Er is een mod daarvoor, de No-Clouds Mod. Deze is >>>Hier<<< te downloaden Reageren
Reinier93 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Mijn pc is niet de beste, Heb de FX Qualtiy ofzoow:P al op Low staan. De resolutie staat aliijd op zijn hoogst, maar als ik hem laag zet blijft hij ook gewoon sloom. Als ik niet in de wolken zit loopt hij gewoon soepel: Dit zijn mijn specs: Windows XP Home Edition SP2 Ram geheugen: 256 CPU: 2666 Mhz Videokaart: Geforce FX 5200 128MB Niet het beste dus, maar hij loopt soepel als ik niet in de wolken zit. EDIT: Dankje Ghostrider! Zal hem instaleren! Bewerkt: 15 juli 2007 door Reinier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.