-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Maar ik had al eerder een speedometer gedownload.Het probleem daarvan is dat er geen .txd of .dff bestanden in zitten. Hoe moet ik dat nou weer aanpakken want installeren heeft ook geen zin!! Deze moet je waarschijnlijk installeren door alle bestanden naar je installatie map te kopiëren ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.') Echter weet ik dit niet zeker, omdat er momenteel veel verschillende speed-o-meters zijn, die elk hun eigen installatie hebben. Je kunt het beste even de link geven naar de mod, zodat ik of iemand anders je kan uitleggen hoe je de mod installeert. Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Je kunt het beste even de link geven naar de mod, zodat ik of iemand anders je kan uitleggen hoe je de mod installeert. Dit is de link: http://www.thegtaplace.com/downloads/gtasa...ls/SASpeedo.zip Moet je dat bestand dan weer in de 'models' map plaatsen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Je kunt het beste even de link geven naar de mod, zodat ik of iemand anders je kan uitleggen hoe je de mod installeert. Dit is de link: http://www.thegtaplace.com/downloads/gtasa...ls/SASpeedo.zip Moet je dat bestand dan weer in de 'models' map plaatsen?? De link doet het niet bij mij, dus ik weet nog niet welke je bedoeld. Ik ga ervan uit dat je deze bedoeld, aangezien die het populairst is. Enige wat je bij die moet doen is de 'SASpeedo.exe' starten, je instellingen kiezen en op 'load mod' drukken. Bedoel je deze niet, dan moet je even een correcte link geven. Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) De link doet het niet bij mij, dus ik weet nog niet welke je bedoeld. Ik ga ervan uit dat je deze bedoeld, aangezien die het populairst is. Die link is het inderdaad, maar als ik op load mod klik dan zie ik nog steeds geen speedometer staan in San Andreas!! Bewerkt: 17 juli 2007 door ysohnul Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) ie link is het inderdaad, maar als ik op load mod klik dan zie ik nog steeds geen speedometer staan in San Andreas!! Ik heb wel eens vaker gehoord dat die mod het niet goed doet, dus ik denk dat je dan beter een andere kan downloaden. Je kan hier een camhack downloaden voor San Andreas, daar zit een 'speed-o-meter' bij inbegrepen. Enige wat je hoeft te doen is het spel starten, enkele opties veranderen als je daar behoefte aan hebt en tot slot moet je in-game op '*' drukken om hem te activeren. @Hieronder: Als je er behoefte aan hebt kun je opties veranderen, zoals de plaats waar je teller komt. Bewerkt: 17 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
JayKay Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) ...enkele opties veranderen als je daar behoefte aan hebt... Wat bedoel je hiermee?? Die cam hack had ik ook al gedownload. Waar moet je die bestanden dan plaatsen? Kan iemand me plz helpen?? Bewerkt: 20 juli 2007 door ysohnul Reageren
JayKay Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Yes, ik weet hoe het moet, bedankt allemaal!! Bewerkt: 23 juli 2007 door ysohnul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.