wiegy Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 wie heeft je moeder nou eigenlijk vermoord in gta sa??? ik ben niet zo goed in engels als het tenminste in de scenes tussendoor wordt gezegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alien_researcher Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 :ph34r: op het begin als je trug bij grove street bent dan zeggen ze dat denk ik en ik dacht dat da ballas was(weet niet zeker) <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 nee, niet vermoord door ballas, waarschijnlijk door tempenny,big smoke en/of pulaski in missie Green Sabre heb ik gehoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 was die green sabre dan van je moeke ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 was die green sabre dan van je moeke ofzo? neuh denk ut niet de familie johnson zijn arme zwervers ik heb nog nooit een zwerver in een sabre gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 waarom is de green sabre zo belangrijk? of kan ik beter de dvd bekijke dat het dan allemaal veel makkelijker te begrijpen is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 waarom is de green sabre zo belangrijk?of kan ik beter de dvd bekijke dat het dan allemaal veel makkelijker te begrijpen is? dat kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik heb gehoord in missie Green Sabre is dar waar of niet? dat weet ik niet want heb nog nooit opgelet in die missie Green Sabre :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik heb gehoord in missie Green Sabre is dar waar of niet? dat weet ik niet want heb nog nooit opgelet in die missie Green Sabre :rolleyes: ik snap je niet helemaal leg het eens wat btr uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 waarom is de green sabre zo belangrijk? CJ's moeder is door een drive-by vanuit een Green Sabre vermoord. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 waarom is de green sabre zo belangrijk? CJ's moeder is door een drive-by vanuit een Green Sabre vermoord. En daarom is CJ ook terug gegaan naar San andreas(omdat z'n moeke is doodgeschoten) op die dvd zie je dat de Ballas je moeke doodschiet vanuit de Green Sabre. (daar gaat de hele story line in los santos eigenlijk over) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Maar als je die ene agent moet achtervolgen (niet tempenny, maar die andere) dan schreeuwd ie ook wat over cj's moeder. (ik dacht dat hij en tempenny haar vermoord hadden.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Maar als je die ene agent moet achtervolgen (niet tempenny, maar die andere) dan schreeuwd ie ook wat over cj's moeder. (ik dacht dat hij en tempenny haar vermoord hadden.) o, niets van mee gekregen wie wa het nou tenpenny en zijn maatje of de ballas of spannde ze samen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Kan iemand hier misschien het juiste antwoord geven en dan deze topic sluiten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Kan iemand hier misschien het juiste antwoord geven en dan deze topic sluiten. ik skip de filmpjes altijd dus ik kijk er ook niet naar, ik ga zo ff opnieuw beginnen mischien kom ik het dan wel tegen en kan deze topic worde gesloten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts