Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

srry dat ik het zeg maar hij is veel en veel te simpel

veel te weinig effecten en simpele brushes...

ik kan je egt niet meer geven dan een 5/10.

gr S()nny

Bewerkt: door S()nny
Geplaatst:
srry dat ik het zeg maar hij is veel en veel te simpel

veel te weinig effecten en simpele brushes...

ik kan je egt niet meer geven dan een 5/10.

gr S()nny

Ooit bedacht dat de beste ontwerpen/creatie's simpel zijn? Simpelheid creëert de mens! Natuurlijk heeft iedereen zijn mening, en die respecteer ik dan ook, maar toch wou ik dit even melden. Want een simpele signature die overzichtelijk is, is velen, maar dan ook velen malen beter dan een volgepropte signature die je zo even in elkaar flanst. Ook dit is weer mijn mening, maar ook die van velen anderen.

Dan de reden waarom ik hier post, natuurlijk de signature. Het is een erg mooie signature moet ik zeggen, vooral omdat er een gewaardeerd televisie maker op te vinden is. Dit moet natuurlijk niet de reden zijn dat ik een hoger cijfer ga geven, maar ik zal er wel mijn mening iets op aanpassen (vindt je vast niet erg :) ). Dan even terugkomend op de signature.

Ik neem aan dat het plaatje wat je gebruikt hebt, van nature niet zwart was dus dat heb je mooi verwerkt in de rest. De brushes combineren goed met de foto en wat me vooral heel goed in de smaak valt is de overgang van de brushes. Deze verloopt namelijk vlekkeloos, waarin Bart in het zwarte gedeelte staat. De kleur van de dood, in veelal gevallen en wit in de kleur van een betere wereld. Ook is er goed omgegaan met de afwerking van Bart, ik weet niet zo zeer of dit uitgeknipt is, of dat er met brushes overheen gegaan is.

Één minpuntje is het font, de witte letters van zijn top- geboorte datum en zijn rot dood (zo omschrijf ik het maar even) combineren niet met de witte/grijzige achtergrond. Ik zou hem als ik jouw was iets verplaatsten. Ook het woord -eend-, jouw naam dus zou ik er meer naar toe brengen. Of je zet er nog 'Bart de Graaff' neer en een toepasselijke tekst: 'We zullen hem nooit vergeten', of iets in die zin...

Succes verder en ik durf zonder meer wegens originaliteit, afwerking en creativiteit (waarmee ik doel op de simpele bedoeling, en het nadenken over het ontwerp) een 7.5 te geven.

Geplaatst: (bewerkt)

Met een hele zooi tekst word ie nog volgepropt. ;)

Nieuwe:

bartdegraaf2sigid7.jpg

Zo beter?

Maar dit was 'm eest.

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

SummerBase, je haalt de woorden uit mijn mond.

Ik vind hem goed. Simpel maar krachtig. Misschien kan je de tekst wat meer naar de andere tekst plaatsen. "We zullen je nooit vergeten Bartje" is heel toepasselijk. Mooie achtergrond. Je tekst is alleen wat pixelig. Erg goed gedaan dat Bart in het zwarte gedeelte staat (zoals Summer ook al zei). Ik vind de tweede veel beter dan de eerste. Kutgw! Het is een heel mooi geheel. 7.8/10.

@s()nny: Kijk wat meer naar rates van ervaren graphicussen, dan zie je dat sigs niet alleen uit effecten en hele mooie brushes hoeven te bestaan. Sorry, maar ik erger me hier rot aan.

Geplaatst:

Ik kon de tekst niet verplaatsen, want ik had m alleen als .JPEG opgeslagen ;) En niet als .PSD bestand.

Geplaatst:
Ik kon de tekst niet verplaatsen, want ik had m alleen als .JPEG opgeslagen ;) En niet als .PSD bestand.

Dat moet je altijd doen hè, zodat je hem nog kan bewerken als je wilt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...