Jump to content

Ongelooflijk vet filmpje!

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen kijk dit filmpje eens. De instructies zijn:

Kijk de hele tijd naar het midden van het scherm. Probeer zo min mogelijk te knipperen en kijk pas van het scherm vandaan als het filmpje klaar is. Als het filmpje is afgelopen zal er gezegd worden dat je weg mag kijken en dan zal je zien dat je een klein beetje stoned ben voor ongeveer 25 seconden. Het is echt de moeite waard het is heel grappig! Het werkt het beste op full screen ik heb het ook zonder geprobeerd toen werd ik minder lang "stoned".

PS: Dit is niet zo'n stom schrikfilmpje, dat garandeer ik je.

Geplaatst:

.....................................................wow....

Wat is de bedoeling? Volgens mij zie ik een beetje de dingen waarnaar ik kijk opeens groter worden ofzo?

Geplaatst:

Wat is de bedoeling? Volgens mij zie ik een beetje de dingen waarnaar ik kijk opeens groter worden ofzo?

Ja, zo is het nou om stoned te zijn. Nouja, het is ook maar lichtelijk hè. Maar toch wel lachen.

Maar de ene ziet het weer anders dan de andere als ie stoned is.

Geplaatst:
het lijkt niet echt op stoned zijn vin ik maar het is wel lachuh, alles gaat in golven :)

Zoals ik al zei, iedereen wordt wel anders stoned en gedraagt zich dan ook anders. Maar je hebt wel gelijk, maar het lijkt er toch wel op vind ik.

Geplaatst:

Dat pwnt! xD Alles zag er heel raar uit :puh: Was wel maar 5 seconden ofzo, ik zal het wel verkeerd hebben gedaan :7 Omg, wat een typfouten (typfouten verwijderd natuurlijk ;) ). Btw, is het slecht als je het vaak doet? :D

Geplaatst:
Dat pwnt! xD Alles zag er heel raar uit :puh: Was wel maar 5 seconden ofzo, ik zal het wel verkeerd hebben gedaan :7 Omg, wat een typfouten (typfouten verwijderd natuurlijk ;) ). Btw, is het slecht als je het vaak doet? :D

Lol, denk het niet. Misschien dat je hier verslaafd aan raakt. :schater:

Geplaatst:

Als ik het wil kijken dan komt er zo een waarschuwingbericht van:

U bent waarschijnlijk niet op de hoogte van de bestanden die u huwelijk en carriere om zeep kunnen helpen wilt u dat driversoftware een scan doet om de bestanden van uw computer wegtehalen ? :duh: dus dat is best wel vaag

maar volgens mij heb ik het al een keer ergens anders gezien is het die video met dat zwart witte ding dat ronddraait ?

Geplaatst: (bewerkt)

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ja, zo is het nou om stoned te zijn. Nouja, het is ook maar lichtelijk hè. Maar toch wel lachen.

Maar de ene ziet het weer anders dan de andere als ie stoned is.

En jij bent 13 en al stoned geweest :N

Je ziet dan mie vaag je ziet dat figuur dan overal :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Huh.Bij mij werkt geen een filmpje van die site :cry: .Ik ga dalijk eens onder op de PC kijken :klap::cab:

EDIT:Ja.Hij deed het op zonze PC onder.Was echt vet man.Alles was van Pudding op de muren :cab:

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:
Huh.Bij mij werkt geen een filmpje van die site :cry: .Ik ga dalijk eens onder op de PC kijken :klap::cab:

probeer het nog eens want de eerste keer deed hij het bij mij niet en de 2e keer wel

Geplaatst:

Het heeft geen effect bij mij!

Ik heb precies gedaan wat er stond maar ik zie alles precies hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...