Scarface92 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Is wel een vet filmpje! Jammer dat het niet langer duurt dan ongeveer 5 sec. bij mij Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow. die tekst zag er raar uit. Wel vet filmpje.. doe ik bij mij favo... Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Vet Clowntje! Propz man Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 T is wel grappig, maar het lijk echt niet op stoned. met stoned zijn ziet het er altijd zo draaierig uit. Reageren
Gangsta Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Wow, het werkte echt! M'n ogen waren echt helemaal dizzy! Maar dan niet voor 25 seconden. Hoogstens 10. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 T is wel grappig, maar het lijk echt niet op stoned. met stoned zijn ziet het er altijd zo draaierig uit. Je wilt nu zeggen dat je als 12 jarige al meerdere keren stoned bent geweest? Reageren
The GamerII Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 T is wel grappig, maar het lijk echt niet op stoned. met stoned zijn ziet het er altijd zo draaierig uit. Je wilt nu zeggen dat je als 12 jarige al meerdere keren stoned bent geweest? Nope dat ook weer niet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is wel lagge om te zien , alleen het is zo tijdelijk en zo plaatselijk Wat ik wél weet is dat ik voorlopig niet stoned hoef te worden Greetz Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik heb bijna nooit geknippert en het duurde maar 3 sec . of zoiets vind er niet veel aan Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Das eerder dronken worden of licht trippen Bij stoned kijk ik niet zo maarja ik kende m al, wist niet wat er ging gebeuren, dus het was wel grappig ook als je dan naar je hand kijkt enzo Reageren
Evan Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 hmm werkt bij mij niet:( Reageren
ikt Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Whoah, LOL =D Je ziet normaal, alleen is in het midden een doorzichtig rondje en daaromheen is alles een beetje vervormd, net zoals je met een neiuwe bril loopt =D Cool Reageren
Black Force Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ja geinig filmpje, leuk gevonden. bij mij werkte het ook maar voor zoiezo niet meer als 10 seconden, maar t is wel grappig Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.