Jump to content

Ongelooflijk vet filmpje!

Recommended Posts

Geplaatst:
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow. die tekst zag er raar uit.

Wel vet filmpje.. doe ik bij mij favo...

Geplaatst:

T is wel grappig, maar het lijk echt niet op stoned. met stoned zijn ziet het er altijd zo draaierig uit.

Geplaatst:
T is wel grappig, maar het lijk echt niet op stoned. met stoned zijn ziet het er altijd zo draaierig uit.

Je wilt nu zeggen dat je als 12 jarige al meerdere keren stoned bent geweest? :?

Geplaatst:

Je wilt nu zeggen dat je als 12 jarige al meerdere keren stoned bent geweest? :?

Nope dat ook weer niet.

Geplaatst:

Het is wel lagge om te zien , alleen het is zo tijdelijk en zo plaatselijk :7 Wat ik wél weet is dat ik voorlopig niet stoned hoef te worden ^_^

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Das eerder dronken worden of licht trippen :puh: Bij stoned kijk ik niet zo

maarja ik kende m al, wist niet wat er ging gebeuren, dus het was wel grappig

ook als je dan naar je hand kijkt enzo

Geplaatst:

Whoah, LOL =D Je ziet normaal, alleen is in het midden een doorzichtig rondje en daaromheen is alles een beetje vervormd, net zoals je met een neiuwe bril loopt =D

Cool

Geplaatst:

ja geinig filmpje, leuk gevonden. bij mij werkte het ook maar voor zoiezo niet meer als 10 seconden, maar t is wel grappig :puh:

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...