Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand me uitleggen hoe ik een trainer moet maken

we gaan simpel beginnen(doe het voor het eerst)alleen je ka niet dood gaan...

Voor GTA sa

dus geen andere onzin posten please

Bewerkt: door j1mb0
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou zeggen, begin er niet aan. Om dit te doen zul je de .exe moeten hacken, en dit is zelfs voor meer ervaren mensen ongelofelijk moeilijk. Ik geloof dat dit moet in een zogenaamde Hex Editor. Bovendien zul je een programma moeten schrijven dat deze code zelf zou moeten kunnen wijzigen. Hier heb je ook weer veel programmeerkennis voor nodig. Misschien is de cheat 'baguvix' (pc-versie) iets voor je? Als ik me niet vergis met een andere cheat, zo uit mn hoofd, zorgt deze ervoor dat je leven er niet af gaat door kogels. Wel door explosies en evt vuur, maar het komt in de buurt.

Correct me if I'm wrong...

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Nou, memory changen {zoals dat heet} kan je al doen met Trainer Maker Kit.

Daarvoor moet je dan wel wat tutorials volgen, en die gaan vaak over het hacken van Windows Pinball.

Je zult dan kennis maken met iets genaamd 'Memory Scannen' for zogenaamde 'addresses.'

Zo heeft health bijv. een code, met een value. Dus bijvoorbeeld: Code - 100 {Je health is 100}

Maar dat zul je vanzelf wel leren.

Het moeilijkste van de combinatie TMK {Trainer Maker Kit} en memory searching is dat laatste.

Denk je dat TMK niet genoeg meer voor je is, kun je een 'coding language' gaan leren.

C#, C++ enz.

Maar dat is erg advanced en kost véél meer tijd.

Geplaatst:

Maar voor het maken van een trainer, die iedereen kan gebruiken nadat je het online hebt gezet, zul je volgens mij sowieso wel iets als C++ moeten leren, om het venster en de lay-out te maken enzo. t Kan zijn dat hier ook weer allerlei tools voor zijn of misschien doet die TMK dat wel vanzelf; ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord.

Geplaatst:

TMK zie je zeg maar het venster voor je en kun je er buttons naar toe slepen en dergelijke.

Om een simpele trainer te maken is het goed om te starten!

Maar om het échte werk te doen, moet je toch echt een coding language gaan leren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...