Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:puh:[/font]

ej,

weet iemand een code of een plek waar ik aan een minibike kan komen?? je zou me hierbij echt helpen,

bijvoorbaat dank

GRTZZZ, :cya:

Raoul

je mag me ook de code mailen:

uhhhh,

k ben egt heel dom (maar ik snap hier ook niet echt veel van:D), ik heb een aantal dingen gedownload maar k bedenk me net dat ik GTA san andreas alleen voor ps2 heb :schater::schater::N

dus mischien dat iemand weet hoe ik de camo op die tank krijg en een Audio R8 kan krijgen op de ps2??

GRTZZ :duh::cya:

Bewerkt: door Bling
Onzinnig plaatje en emailadres verwijderd.
Geplaatst:

Die zit niet origineel in het spel, maar is alleen verkrijgbaar bij het gebruik van modificaties. Aangezien jij in het bezit bent van de PS2-versie, lijkt mij dit geen geschikte optie voor jou. Tevens heb je hier een overzicht van alle voertuigen uit San Andreas, waaruit je dus kunt concluderen dat er geen Minibike in het spel zit.

Geplaatst:
Die zit niet origineel in het spel, maar is alleen verkrijgbaar bij het gebruik van modificaties. Aangezien jij in het bezit bent van de PS2-versie, lijkt mij dit geen geschikte optie voor jou. Tevens heb je hier een overzicht van alle voertuigen uit San Andreas, waaruit je dus kunt concluderen dat er geen Minibike in het spel zit.

Oke hartelijk dank _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...