S()nny Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) ik hep 2 signatures gemaakt voor 2 battles: Battle op Meda-design: Battle op gtaforum: graag rates & comments gr S()nny Bewerkt: 16 juli 2007 door S()nny Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 #1 Ten eerste ik vindt dit echt een goede sig van je. Je kan zo zien dat je al een stuk vooruit gegaan bent. Je hebt een verstandigge achtergrond genomen, hij past goed bij de render. Het licht-effectje is wel mooi Border past goed bij de sig. En venom heeft ook een leuk lettertype. 2 minpuntjes: Ik vindt dat je naam een beter lettertype had kunnen hebben, de randt om zijn arm is nogal wit. Mischien een beetje meer inbrushen? Een welverdiende 8.5/10! KUTGW #2 Dit is ook geen slechte sig. Maar ik vindt dat het ongeveer het zelfde als die venom sig is. Ten eerste je hebt de render verstandig geplaatst. Ik bedoel dat de rest niet zo leeg is Verder vindt ik het lettertype niet zo goed bij de sig passen. Het is wel goed dat lichteffecten hebt toegevoegd Ik zou ook een ander kleur border hebben gekozen. Wit past niet zo bij blauw. Deze krijgt een 7.5/10 Maar hij is wel sterk in kleur Reageren
S()nny Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 bedankt voor je rate Bigstijn !! nog meer mensen die willen raten want 1 is een beetje weinig gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.