Jump to content

Verrader in IV ?


Suburban

Recommended Posts

zou er in GTA IV weer een soort van verrader zitten ?

want in de voorgaande delen zat er wel minimaal 1 in.

GTA 3: Catalina en Salvatore

GTA VC: Lance en Sonny

GTA SA: Big Smoke en Ryder

LCS: Vincenzo

VCS: Jerry Martinez

ik zelf denk dat de kans groot is, want in elk deel zat er wel 1 in ^_^

Bewerkt: door Suburban
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    3

  • Suburban

    2

  • b4rtsimps0n

    2

  • TomHagen

    2

ja het is een soort gewoonte van rockstar om een verrader in het spel te verwerken :puh:

wie weet blijkt Roman wel de verrader te zijn in gta iv

Dat dacht ik eerst ook aan :puh: kreeg al rare scenario's in me hoofd.

Niko helpt Roman uit zijn schulden en dan ( probeert ) vermoord ie hem.

hoe dan ook, zoals eerder gezegt mag het van mij wel een keer iemand zijn die je cht dood wil hebben, niet zo'n gaaf personage

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie praten hier nou alleen over mannen. Maar wie weet word het wel een vrouw die Niko Bellic gaat veraadde.. Omdat Rockstar Gta4 een totaal nieuwe wending wil laten geven denk ik zelf dat de kans groot is dat een vrouw de verrader word. Als er al een verrader in het spel voor komt....

Link to comment
Delen op andere websites

en verrader in het spel zit er dik in:P zo als eerder gezegt maakt het het ook spannend zoals: je zit net lekker in het verhaal en dan wordt je verraden en dan veranderd de helegame weer en (ik weet niet zeker of ik het echt een beetje goed heb gezegt)maar zo moet het een beetje gebeuren :schater::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik denk ook dat er een verrader inzit . Ik denk dat de verrader die meneer is bij het einde van de tweede trailer die je opbelt en zegt iets van and we talk .

Maar ik zou wel willen in gta IV dat je niet kan verwachten zoals in vice city en vooral san andreas goed is gelukt wie de verrader is . Ik zou wel niet willen dat het opnieuw iemand is waarmee je een goede band hebt , dat mag . Het tofste persoonlijk is dat je neit weet wie de verrader is . :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal zeker wel weer een varrader in het spel zittin. Maar hopelijk gaat het dan niet zo als bij GTA SA want ik vond nooit leuk om Ryder & Big Smoke te killen. :cya:

Nee ik ook niet eigenlijk. Ryder is echt wel chille gast :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal zeker wel weer een varrader in het spel zittin. Maar hopelijk gaat het dan niet zo als bij GTA SA want ik vond nooit leuk om Ryder & Big Smoke te killen. :cya:

ja ik vond het GS gangstertje spelen wel tof :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...