Jump to content

Verrader in IV ?


Suburban

Recommended Posts

Voor mij mag er gerust een verrader in zitten.

En mss wordt het wel diegene waarmee je het minst contact hebt.

Als ik me niet vergis (spreek me tegen als het niet zo is) moet je via je GSM de contacten onderhouden. Als je met meerdere mensen het contact moet onderhouden dan kan het wel eens gebeuren dat je twee opdrachten op hetzelfde moment moet uitvoeren. Je staat dus voor een keuze. En die keuze zou wel eens bepalend kunnen zijn van hoe je contacten in de toekomst gaan reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    3

  • Suburban

    2

  • b4rtsimps0n

    2

  • TomHagen

    2

Voor mij mag er gerust een verrader in zitten.

En mss wordt het wel diegene waarmee je het minst contact hebt.

Als ik me niet vergis (spreek me tegen als het niet zo is) moet je via je GSM de contacten onderhouden. Als je met meerdere mensen het contact moet onderhouden dan kan het wel eens gebeuren dat je twee opdrachten op hetzelfde moment moet uitvoeren. Je staat dus voor een keuze. En die keuze zou wel eens bepalend kunnen zijn van hoe je contacten in de toekomst gaan reageren.

Een beetje zoals gta 2 ??

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij mag er gerust een verrader in zitten.

En mss wordt het wel diegene waarmee je het minst contact hebt.

Als ik me niet vergis (spreek me tegen als het niet zo is) moet je via je GSM de contacten onderhouden. Als je met meerdere mensen het contact moet onderhouden dan kan het wel eens gebeuren dat je twee opdrachten op hetzelfde moment moet uitvoeren. Je staat dus voor een keuze. En die keuze zou wel eens bepalend kunnen zijn van hoe je contacten in de toekomst gaan reageren.

Een beetje zoals gta 2 ??

Kan ik nie bevestigen daar ik GTA2 (nog) niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet maar nooit, ik zou het perfect vinden als er een verrader in zou zitten. Over SA, ik vind Ryder een ..., maar ik vond het wel jammer voor BS. Ik hoop dat het deze keer een vrouw is, of een persoon waarmee hij goed contact heeft of zelfs goed mee bevriend is. Dan zou het perfect zijn qua verraad ( mijn mening dan ).

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet maar nooit, ik zou het perfect vinden als er een verrader in zou zitten. Over SA, ik vind Ryder een ..., maar ik vond het wel jammer voor BS. Ik hoop dat het deze keer een vrouw is, of een persoon waarmee hij goed contact heeft of zelfs goed mee bevriend is. Dan zou het perfect zijn qua verraad ( mijn mening dan ).

yuu,

zelf denk ik dat er deze keer geen verader inzit want Rockstar heeft aangekondigd dat het een totale vernieuwde GTA wordt dus ik ben eens benieuwd...:)

Link to comment
Delen op andere websites

je bent al veraden vanaf het begin van het spel, namelijk door je neef roman. dat was de gene die zij dat hij het zo geweldig had in liberty city. en vroeg of jij ook kwam. en toen niko aankwam bleek dat hij eigenlijk gewoon maar arm was. dat is toch ook veraden.

Link to comment
Delen op andere websites

je bent al veraden vanaf het begin van het spel, namelijk door je neef roman. dat was de gene die zij dat hij het zo geweldig had in liberty city. en vroeg of jij ook kwam. en toen niko aankwam bleek dat hij eigenlijk gewoon maar arm was. dat is toch ook veraden.

ja maar het is niet echt een verrader he, het is niet zo dat hij informatie doorspeelt of iets dergelijks...

meer een leugenaar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

in dat geval is lance in die term ook geen verader want hij heeft per defenietie toch ook geen informatie over je doorgespeelt

Per definitie is hij geen verrader nee, maar hij hoefde ook geen geheime informatie door te spelen, want die was er niet. Hij behoorde gewoon tot de vijand en deed alsof dat niet zo was om je later uit te schakelen, maar in IV behoort Roman niet tot de vijand, dus is hij per 'mijn' definitie geen verrader en lance wel :) (het kan dat ik wat dingen mis heb met dat lance-gebeuren, is al een hele tijd dat ik vice city gespeeld heb!

Link to comment
Delen op andere websites

in dat geval is lance in die term ook geen verader want hij heeft per defenietie toch ook geen informatie over je doorgespeelt

Per definitie is hij geen verrader nee, maar hij hoefde ook geen geheime informatie door te spelen, want die was er niet. Hij behoorde gewoon tot de vijand en deed alsof dat niet zo was om je later uit te schakelen, maar in IV behoort Roman niet tot de vijand, dus is hij per 'mijn' definitie geen verrader en lance wel :) (het kan dat ik wat dingen mis heb met dat lance-gebeuren, is al een hele tijd dat ik vice city gespeeld heb!

Hoe weet je dat Roman niet tot de vijand hoort? Hij heeft ook gelogen over zijn levensstijl en je komt er dan opeens in het spel achter dat hij gelogen heeft en in de problemen zit. Wie weet steekt je eigen neef je later in het spel je nog wel in de rug om het een of ander, en dan is hij ook gewoon een verrader..ik weet niet welke rare definitie jij denkt bij verrader :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zou er in GTA IV weer een soort van verrader zitten ?

want in de voorgaande delen zat er wel minimaal 1 in.

GTA 3: Salvatore ( moet je vermoorden )

GTA VC: Lance en Sonny

GTA SA: Big Smoke en Ryder

LCS: Vincenzo

VCS: Jerry Martinez

ik zelf denk dat de kans groot is, want in elk deel zat er wel 1 in ^_^

Er zaten best veel verraders in, maar ik denk dat de échte verrader toch wel Catalina was ^_^ (En ja, die moest je ook vermoorden...)

Maarja, ik denk ook wel dat er een verrader in zal zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...