Jump to content

Dumper

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de hele quary missies uitgespeeld maar kan nergens een dumper vinden heb al op wiki gekeken maar staat niet op die plaats

Geplaatst:
ik heb de hele quary missies uitgespeeld maar kan nergens een dumper vinden heb al op wiki gekeken maar staat niet op die plaats

Soms kan het zijn dat de dumper niet goed spawnt, ga dan even weg en kom daarna terug. Normaalgezien zou hij er dan moeten staan. Kijk ook eens overal in de mijn rond, misschien zag je niet op de juiste plaats.

Als hij echt niet spawnt zou ik als ik jou was de quary missies eens opnieuw doen :Y .

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, maar even een toevoeging, je moet de Quarry missies hebben uitgespeeld, allemaal. Als je op het kaartje keek staat er een rood bolletje, dat betekent bij vindplaatsen dat de spawnplaats missie-gerelateerd is en dus zal dit voertuig er alleen tijdens of na een missie staan. Je kunt voor de zekerheid ook altijd op het bolletje gaan staan met je muiscursor, nu zal er een kleine beschrijving verschijnen in een kadertje. Bij de Dumper staat er:

'Dumper, beschikbaar na voltooien van de Quarry missies'.

Edit, vergeet deze post; ik las over een stukje tekst heen...

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...