Jump to content

Battlestar Galactica

Recommended Posts

Geplaatst:

sello.jpg

De huidige Battlestar Balactica wijkt ingrijpend af van de verhaallijn van het origineel. De miniserie begint met een korte introductie waarin wordt uitgelegd dat de mensen van de 12 koloniën de Cylons hebben gemaakt, en dat de Cylons in opstand zijn gekomen tegen hun vroegere meesters. Een bloedige oorlog volgt, maar uiteindelijk wordt er een wapenstilstand gesloten en de Cylons verdwijnen naar een andere planeet. Er wordt een ruimtestation gebouwd in neutraal gebied waar mensen en de Cylons elkaar een keer per jaar kunnen ontmoeten om diplomatieke betrekkingen te openen. De Cylons komen echter nooit opdagen. Op het moment dat de serie begint, is het veertig jaar geleden dat de mensheid een laatste teken van leven van de Cylons heeft vernomen...

Hier op VT4 (BElgie) toonen ze elke zondag om 22:30 Battlestar Galactica.Ik vind het een TOP SERIE! Wat vinden jullie?

Geplaatst:

Ik heb het 1 keer gezien maar man er zit zoveel ehm geflikflooi in dat je je afvraagt of het wel een sf serie is tenminste dat is mijn mening. en het verhaal vindt ik nogal vreemd volgens mij zonden ze dit in Nederland op veronica uit en dat was egt bagger het stukje dat het gaafst moest worden hadden ze in die serie helemaal verpest (dat stukje dat de aarde wordt aangevallen) het toppunt is nog wel dat een volwassen man gaat huilen en troost zoekt bij een robotvrouw terwijl hun vernietigt worden door een zandstorm ??? slaat gewoon nergens op :duh:

Maar als jij het leuk vindt moet je het vooral kijken :cya:

Geplaatst:

Kijk jij ook?

Ik heb Batllestar Galactia serie I gespaard in de Humo,de serie die nu speelt is serie 2

Echt gaaf soms,maar Jericho is leuker :Y

Geplaatst:
Kijk jij ook?

Ik heb Batllestar Galactia serie I gespaard in de Humo,de serie die nu speelt is serie 2

Ik vind Battlestar Galactica een klein beetje beter dan Jericho.Maar er zijn hier niet veel Star Wars fans degene die echt star wars fans zijn(bv:ik) vinden Battlestar Galactica Fantastich!Maarja,iedereen heeft z'n mening hé

Geplaatst:
Kijk jij ook?

Ik vind Battlestar Galactica een klein beetje beter dan Jericho.Maar er zijn hier niet veel Star Wars fans degene die echt star wars fans zijn(bv:ik) vinden Battlestar Galactica Fantastich!Maarja,iedereen heeft z'n mening hé

Ik vond Star Wars ook een leuke film,

maar ik ben meer voor Trhillers,Horrors ,actie/oorlog,Komedie fims!

Battlestar is zeker ook actie ^^

Geplaatst:

Sorry, maar dat vind ik echt gelul. Ik vind Star Wars fantastisch, maar ik ben géén fan van Battlestar Galactica (de nieuwe serie althans). Een paar jaar geleden kwam wel de originele Galactica op TV, die heb ik een tijdje gevolgd en die vond ik wél leuk. :Y

Geplaatst:

Sorry, maar dat vind ik echt gelul. Ik vind Star Wars fantastisch, maar ik ben géén fan van Battlestar Galactica (de nieuwe serie althans). Een paar jaar geleden kwam wel de originele Galactica op TV, die heb ik een tijdje gevolgd en die vond ik wél leuk. :Y

Ja wikipedia zegft dat de oude serie véél afwijkt van de nieuwe serie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...