Jump to content

100% savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb van deze site de 100% savegame gedownload en heb readme gelezen heb backups gemaakt van sanandreas data en heb hem goed geinstaleerd alleen als ik gta sa opstart doet hij het wel en de savegame staat er ook alleen als ik er dan op klik sluit gta sa af is egt raar ik heb wel versie 2 en de savegame is ook voor versie 2 kan iemand mij helpen plz?

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk ben je aan het modden geweest met je 'Main.scm' en/of 'Script.img', als je hiermee aan het modden geweest zullen je oude savegames niet meer werken. Als je je 'Main.scm' en 'Script.img' vervangt door de door mij hieronder bijgeleverde 'Main.scm' en 'Script.img' zal de savegame als het goed is wel werken.

Als je met je mod wél een spel wilt spelen moet je simpelweg een nieuw spel starten en daarmee spelen.

V1 files

V2 Files

Ik heb ook even de V1 files erbij geleverd mocht je ooit nog eens V1 savegames willen spelen ;).

Groeten,

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er

als ik op de link van v2 files klik staat er pagina kan niet worden weergeven? :N

Bewerkt: door kevinfire19

Er zat een foutje in mijn link, ik heb hem inmiddels aangepast en nu moet hij het wel weer doen :).

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...