kevinfire19 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 ik heb van deze site de 100% savegame gedownload en heb readme gelezen heb backups gemaakt van sanandreas data en heb hem goed geinstaleerd alleen als ik gta sa opstart doet hij het wel en de savegame staat er ook alleen als ik er dan op klik sluit gta sa af is egt raar ik heb wel versie 2 en de savegame is ook voor versie 2 kan iemand mij helpen plz? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk ben je aan het modden geweest met je 'Main.scm' en/of 'Script.img', als je hiermee aan het modden geweest zullen je oude savegames niet meer werken. Als je je 'Main.scm' en 'Script.img' vervangt door de door mij hieronder bijgeleverde 'Main.scm' en 'Script.img' zal de savegame als het goed is wel werken. Als je met je mod wél een spel wilt spelen moet je simpelweg een nieuw spel starten en daarmee spelen. V1 files V2 Files Ik heb ook even de V1 files erbij geleverd mocht je ooit nog eens V1 savegames willen spelen . Groeten, VWO-er Bewerkt: 16 juli 2007 door VWO-er Reageren
kevinfire19 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) als ik op de link van v2 files klik staat er pagina kan niet worden weergeven? Bewerkt: 16 juli 2007 door kevinfire19 Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Er zat een foutje in mijn link, ik heb hem inmiddels aangepast en nu moet hij het wel weer doen . Bewerkt: 16 juli 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.