Jump to content

main en script


PowerPats

Recommended Posts

Modden is mogelijk en ook niet verboden. En je krijgt de main en script wel van me... Even geduld.

Edit: In mijn Vice City data map zie ik geen script.img staan. Dus je kan alleen de main.scm van me krijgen.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je hier op het verkeerde zit, of je bent in de war. Je kunt namelijk alleen bij GTA San Andreas bij een versie niet modden, en daar zitten wel de script.img bij in. Ik denk dus eerder dat je GTA San Andreas bedoelt. Bedoel je dit niet, dan snap ik eigenlijk niet waarom je om deze bestanden vraagt, aangezien Vice City maar één (moddable) versie heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

jamaar nadat je een update hebt gedaan voor vice city ben je niet meer in staat om te modden dus ik dagt als ik een main zonder die update heb dat ik dan weer kan modden.

Dat ligt niet bij die 'main.scm', hoor, maar bij de '.exe'. Als je de patch installeert zal namelijk alleen het '.exe' bestand vervangen worden, dus dan ligt daar waarschijnlijk het probleem van het niet meer kunnen modden. Een tijdje terug was er iemand met hetzelfde probleem, en daar hielp een herinstallatie niet. De enige oplossing die denk ik nog openblijft is het krijgen van een gewone '.exe' waarop de patch nog niet geïnstalleerd is. Hoe en wat precies mag je niet uitgelegd worden, aangezien we, voor zover ik op de hoogte ben, die bestanden niet aan elkaar mogen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

En de patch is zeker No-CD crack?

Vaak als je in google typt

van GTA Vice City patch, zie je wel van Nocd staan.

Is dat wel officieel? Nee toch :?

De originele patch is gewoon uitgegeven door Rockstar zelf, dus dat is zeker geen no-cd patch/crack. Het is inderdaad zo dat zo'n crack ook de '.exe' vervangt, maar in dit geval doet de patch dat ook. Tevens is dit ook in de readme van de patch te lezen, voor zover ik weet. Als je via Google gaat zoeken op patch, dan loop je inderdaad grote kans een crack tegen te komen, aangezien deze ook wel eens no-cd patch wordt genoemd. Hoe dan ook, een crack, ongeacht het type, is nooit origineel. Als je ook graag die officiële patch wil downloaden kan dat hier.

Link to comment
Delen op andere websites

En de patch is zeker No-CD crack?

Vaak als je in google typt

van GTA Vice City patch, zie je wel van Nocd staan.

Is dat wel officieel? Nee toch :?

De originele patch is gewoon uitgegeven door Rockstar zelf, dus dat is zeker geen no-cd patch/crack. Het is inderdaad zo dat zo'n crack ook de '.exe' vervangt, maar in dit geval doet de patch dat ook. Tevens is dit ook in de readme van de patch te lezen, voor zover ik weet. Als je via Google gaat zoeken op patch, dan loop je inderdaad grote kans een crack tegen te komen, aangezien deze ook wel eens no-cd patch wordt genoemd. Hoe dan ook, een crack, ongeacht het type, is nooit origineel. Als je ook graag die officiële patch wil downloaden kan dat hier.

Aha ok.

Dus dat is de goede.

Iedereen neemt zeker de moeite de nocd patch, heh?

En trouwens, de scripts.img zit niet in VC maar in SA.

En de main.scm kan niet op de patch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...