gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 wat is zon rood huisje dat je op de kaart ziet Reageren
JoGuM Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) wat is zon rood huisje dat je op de kaart ziet Volgens mij was dat een huis dat je nog niet kon kopen @blue yoshi: Dat van jou is toch wel uitgebreider Bewerkt: 16 juli 2007 door JoGuM Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Dat betekent dat daar een safehouse staat, maar dat je die nog niet kan kopen. Als je het kunt kopen wordt het een groen huisje, en als je het hebt gekocht staat er een diskette. EDIT: Te laat.. Bewerkt: 16 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 moet ik dan meer geld heebben ofzo Reageren
PIERRO P Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Nee. Je moet een bepaalde missie afgerond hebben (dat je naar het volgende gebied van de staat gaat) om deze huizen te kopen. Reageren
JoGuM Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) moet ik dan meer geld heebben ofzo nee dat niet, maar bijv de auto garage bij je safe house in san fierro kan je pas kopen als je je rijbewijs hebt gehaald, en het vliegtuigkerkhof pas als je je vliegbrefet hebt zo zijn er volgens mij nog wel een paar Edit: Nu ben ik te laat Bewerkt: 16 juli 2007 door JoGuM Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 ok bedankt iedereen Reageren
Donwell Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 moet ik dan meer geld heebben ofzo nee dat niet, maar bijv de auto garage bij je safe house in san fierro kan je pas kopen als je je rijbewijs hebt gehaald, en het vliegtuigkerkhof pas als je je vliegbrefet hebt zo zijn er volgens mij nog wel een paar Edit: Nu ben ik te laat Dat wil ik eventjes verbeteren, want het klopt niet helemaal wat jij zegt. De 'Wang Cars' showroom kun je pas kopen als je alle Driving School missies hebt afgerond én de missie 'Yay Ka-boom-boom' hebt afgerond. Nadat je dit hebt gedaan zul je een telefoontje ontvangen dat je hem kan kopen. Nu Verdant Meadows nog. Je koopt allereerst dit 'kerkhof', en zodra je dit hebt gedaan krijg je telefoon van Toreno, die je heeft gestuurd in de missie 'Verdant Meadows', zodra je in de marker stapt. Deze zegt dat je moet leren vliegen. Hierna zul je de eerste vliegmissie kunnen starten. Dus eerst het vliegtuig kerkhof kopen, en daarna het vliegbrevet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Wat betreft de savehuizen: Vanaf het begin kan je alle savehuizen in Los Santos kopen (deze zijn groen), de rode huisjes kan je nog niet kopen. Ná de missie The Green Sabre kan je al het onroerend goed in de Badlands kopen. Ná de missie Are You going To San Fierro? kan je alle savehuizen in San Fierro kopen. Ná de missie Yay Ka-Boom-Boom kan je een paar savehuizen in The Desert kopen. Tijdens de missie Verdant Meadows koop je het gelijknamige vliegveld inclusief savehuis. En ná de Flight School (<= deze weet ik niet meer 100% zeker) kan je alle resterende savehuizen/hotelsuites kopen (in Las Venturas). Ná het behalen van de missie A Home in the Hills wordt Madd Dogg's Mansion jou (laatste) savehuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.