sevaboy Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Zoals er paar weten,kunnen mensen zien naar welk liedje je luistert,ik kan dat ook! Maar nu kan hij liedjes die in Windows Media Player staan,niet meer zien! Ik bedoel ;De optie "Toon naar welke liedje ik luister" aan,en ik speel Windows Media player af, dat er geen liedje staat. Het gaat bij QuickTime,Itunes en Bearshare,maar niet bij Windows Media Player. Weet er iemand hier een oploosing voor? Bij voorbaat dank, Seva! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Open Windows media player Beeld>Invoegtoepassingen>Overige>Muziek-plugin voor Windows live messenger Even op klikken.. Dan staat er een vinkje bij, en moet hij de liedjes bij je Messenger weer weergeven! Succes Dennis Reageren
GtaSlave Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Jah inderdaad ik had dat probleem ook mijn neef had het opgelost:) Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Open Windows media player Beeld>Invoegtoepassingen>Overige>Muziek-plugin voor Windows live messenger Even op klikken.. Dan staat er een vinkje bij, en moet hij de liedjes bij je Messenger weer weergeven! Succes Dennis Ty,het lukt weer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.