moviefreaky Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 heey ! heeft iemand tips voor deze missie?? K kan hem steeds niet halen, en k kom niet op tijd bij het water!! groetjesz Reageren
BaasB Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Hey moviefreaky, ik heb wel een simpele tip. Vlieg via een omweg over het water in plaats van rechtstreeks naar je doel. Ik heb een tijd geleden een kaartje gemaakt om aan te tonen wat de makkelijkste route is om te vliegen, kijk eens aan: (Het plaatje wordt als het goed is automatisch verkleind door het forum, klik er dan op om hem weer te vergroten) Als deze route vliegt, vlieg je het grootste gedeelte van de route over het water heen, waardoor je zeer makkelijk laag kunt blijven. Als je zo vliegt, is de kans maar klein dat je straaljagers achter je aan krijgt. Als je eenmaal door de corona heen gevlogen bent waar je het pakketje moet droppen, kun je het beste via dezelfde weg weer terug vliegen. Ik hoop dat het je zo lukt. Veel succes ermee. Bewerkt: 16 juli 2007 door BaasB Reageren
moviefreaky Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 heey baasb thanx! k denk dat het zo wel gaat lukken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.