Jump to content

GTA: Vice City MP3 speler?

ruff-ryders

Recommended Posts

Dat kan niet op de PS2 ;) Op de PC is het mogelijk, doordat je een map hebt: MP3 Player. Daarin kan je dan je muziek in stoppen ;)

kan je dan ook een map maken in de DVD? (als je eerst de spel in de computer doet en de computer leest de spel, dan kijk je wat er in de DVD is, dan een map maken kan dat??) zeg maar je eiegn map maken met het naam: MP3 speler, en dan je eigenn muziek toevoegen, kan dat??????????

Delen op andere websites

Dat kan niet op de PS2 ;) Op de PC is het mogelijk, doordat je een map hebt: MP3 Player. Daarin kan je dan je muziek in stoppen ;)

kan je dan ook een map maken in de DVD? (als je eerst de spel in de computer doet en de computer leest de spel, dan kijk je wat er in de DVD is, dan een map maken kan dat??) zeg maar je eiegn map maken met het naam: MP3 speler, en dan je eigenn muziek toevoegen, kan dat??????????

denk dat de DVD beveiligt is en je er dus niks bij kan zetten

maar je kan het probere

maak dan geen nieuwe map aan als het kan

maar zoek die map MP3 player op

Delen op andere websites

Het lijkt me vreemd moest het schijfje van Vice City een DVD-rom zijn, volgens mij is het toch echt wel een CD-rom. Overigens leest het spel de .mp3 bestanden niet uit de CD, maar uit de map die jij maakt in je Program Files (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City)\.

Indien je bedoeld, de DVD van je PS2-versie van Vice City, lijkt de kans ook klein dat het werkt, je kan het iig proberen. ;)

Delen op andere websites

Het lijkt me vreemd moest het schijfje van Vice City een DVD-rom zijn, volgens mij is het toch echt wel een CD-rom. Overigens leest het spel de .mp3 bestanden niet uit de CD, maar uit de map die jij maakt in je Program Files (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City)\.

Indien je bedoeld, de DVD van je PS2-versie van Vice City, lijkt de kans ook klein dat het werkt, je kan het iig proberen. ;)

tja, het lijk mij wel duidelijk dat het misschien niet zal kunnen, ik heb het wel over PS2, niet over een PC-VERSIE en op een CD kan je alleen maar MP3/ MUZIEK FILES zetten, en een DVD MISSCHIEN weer niet!

het is kwestie van uitproberen!!

(C: < files die zijn op de hardeschijf! D: is de CD/DVD LEZER!)

en ik bedoel niet GTA Vice City PC-versie, maar PS2 versie die je in de computer insteekt, en dan bekijk wat voor files in de DVD zitten, en dan een map maken met het naam MP3 PLAYER en dan je eigen muziek erin zetten!

Delen op andere websites

Dan zou je eerst je VC cd op de PC moeten openmaken en de beveiliging erafhalen met een programma (vertel ik niks over). Dan moet je die map aanmaken en mp3's erin-stoppen, maar ik betwijfel of de PS2 het dan wel gaat lezen. Als je het graag wilt proberen, doe het dan maar ;)

Delen op andere websites

Dan zou je eerst je VC cd op de PC moeten openmaken en de beveiliging erafhalen met een programma (vertel ik niks over). Dan moet je die map aanmaken en mp3's erin-stoppen, maar ik betwijfel of de PS2 het dan wel gaat lezen. Als je het graag wilt proberen, doe het dan maar ;)

is goed, het is toch mij VC!

en trouwens ik heb die programma!

................!! :engel:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...