wiard1990 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 heej ik heb een vraag zaterdag wou ik mijn pc helemaal leeg gooien maar als ik dat zou doen dan zou ik gta krijt zijn nou was ik naar deze computer>c:>programma files>en zo naar gta gegaan en hem op dvd gezet en nog is een keer op een hardeschijf dus mijn pc is klaar ik denk ik zet hem er terug op plak het terug waar hij eerst stant maar nu doet hij het niet meer heb ik iets verkeerts gedaan of moet ik nog iets doen Reageren
Wijst Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Je had beter je savegame(s) op een USB stick of Diskette kunnen zetten, je dan had je GTA opnieuw kunnen instraleren en je savegames in je User data van GTA SA kunnen zetten. Dan had je ook verder kunnen spelen ! Of je moest GTA SA niet zelf hebben dan had je hem moeten kopieren ofzoiets maar daar heb ik geen verstand van ! Bewerkt: 16 juli 2007 door Wijst Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) heej ik heb een vraag zaterdag wou ik mijn pc helemaal leeg gooien maar als ik dat zou doen dan zou ik gta krijt zijn nou was ik naar deze computer>c:>programma files>en zo naar gta gegaan en hem op dvd gezet en nog is een keer op een hardeschijf dus mijn pc is klaar ik denk ik zet hem er terug op plak het terug waar hij eerst stant maar nu doet hij het niet meer heb ik iets verkeerts gedaan of moet ik nog iets doen Lijkt me dan eerder dat je GTA illegaal hebt, aangezien je hem na een herinstallatie van je PC gewoon weer via je DVD/CD kan instaleren. Als je hem dan wilt kopiëren en plakken, lijkt het me dat je hem gedownload hebt. In dat geval mogen we je verder ook niet helpen. Bovendien kun je beter GTA origineel kopen, daar heb je niet van die vage problemen en mocht je die dan wel hebben, dan konden we je daarmee helpen. @Hieronder: Oké, dan begreep ik je verkeerd. Bewerkt: 16 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
wiard1990 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 ik heb hem wel legaal maar mijn probleem was dat ik niet verder kon gaan waar ik gebleven was en dan was mijn vraag waar staat hij of wat moet ik doen om het terug te krijgen of wat heb uik fout gedaan Reageren
Wijst Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Zoals ik al vertelde had je dan je savegame moeten opslaan op een USB stickje of Diskette. Om bij je savegames te komen ga je naar Mijn documenten>GTA San Andreas User Files> En daar kies je de savegame die je wil en die verplaats je dan naar je station waar de USB of Diskette inzit. Diskette is A en USB kan je openen met een linkje die onder in je takenbalk komt te staan naast je MSN enzovoort. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeert ! Bewerkt: 16 juli 2007 door Wijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.